Vraag

Black Friday deal

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Hoi,ik heb een poosje geleden gevraagd of ik in aanmerking kwam voor de Black Friday deal,dit was geen probleem en zou in orde gemaakt worden en zou hiervan een mail krijgen.Deze mail tot op heden nog niet ontvangen.Dus net met iemand in de chat contact gehad.Ze kon me wel de korting geven,maar niet de ps4 controller plus jaar PlayStation now,dat is alleen voor nieuwe klanten maar dat hoorde wel bij de Black Friday deal en heb gevraagd of ik daar voor in aanmerking kwam, waar ik dus een bevestigend antwoord op kreeg.Ik had niet specifiek om de controller en ps now gevraagd dus heb ik er geen recht op volgens de chat medewerker, alleen de korting,beetje flauw om te zeggen dat ik er niet specifiek naar gevraagd heb,want het was immers de Black Friday deal waar ik gebruik van kon maken volgens medewerker.
Dan had de medewerker dit mij moeten melden en mij niet iets beloven en daarna zeggen dat ik er niet specifiek om gevraagd heb terwijl dit gewoon bij de deal hoort.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Jerco, welkom op het forum! Ik proef uit je bericht wat onduidelijkheid over hoe het nu zit met de acties. De Black Friday deal bestond uit een korting op de abonnementsprijs en liep van 23 t/m 29 november. De PlayStation actie is een losse actie, die van 12 november liep tot aan 1 januari.

De Black Friday deal gold op een selectie aan mobiele abonnementen, plus nieuwe Internet en Internet + TV abonnementen. Daarnaast was in sommige gevallen voor bestaande klanten die overgingen naar een van de nieuwe abonnementen ook de korting beschikbaar. De PlayStation actie geldt alleen voor nieuwe klanten die een Internet of Internet + TV abonnement afsluiten.

Graag kijk ik voor je na hoe het in jouw situatie zit.Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt 🙂