Beantwoord

Budget abbonement en compleet

• 9 juli 2015
  • 1 reactie
  • 448 keer bekeken

Hallo,

Wij willen graag een budget abbonement afsluiten voor mijn zoon. Dat kost 12,50 per maand. Kan ik dan vanaf mijn kpn abbonement mb overzetten aan hem of moet je dan een abbonement nemen met internet er bij. En krijg je dan ook nog de 5 euro korting. Ik heb hier al rond gekeken, dan lijkt het dat dat wel het geval is, echter bij een winkel geweest en zij zeggen dat dat niet zo is. Kreeg het advies het hier te vragen omdat zij geen duidelijk antwoord hebben. Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 13 juli 2015, 12:15

Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN. Wat jammer dat ze je in de winkel geen duidelijkheid konden geven, want dat moet natuurlijk wel. In welke winkel is dit geweest. Over je vraag kan ik gelukkig wel duidelijk zijn; ja, dat kan! Bij het budget abonnement krijg je ook € 5,00 korting per maand als je hiervoor bent aangemeld en aan de voorwaarden voldoet van KPN Compleet. Ook kun je MB's verzenden vanaf een ander abonnement naar het budget abonnement, zodat je hiermee ook kunt internetten. Kan ik je ook helpen met het afsluiten van het abonnement? Als je meer vragen hebt, kun je natuurlijk ook bij me terecht 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN. Wat jammer dat ze je in de winkel geen duidelijkheid konden geven, want dat moet natuurlijk wel. In welke winkel is dit geweest. Over je vraag kan ik gelukkig wel duidelijk zijn; ja, dat kan! Bij het budget abonnement krijg je ook € 5,00 korting per maand als je hiervoor bent aangemeld en aan de voorwaarden voldoet van KPN Compleet. Ook kun je MB's verzenden vanaf een ander abonnement naar het budget abonnement, zodat je hiermee ook kunt internetten. Kan ik je ook helpen met het afsluiten van het abonnement? Als je meer vragen hebt, kun je natuurlijk ook bij me terecht 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer