Beantwoord

bundels worden verdubbeld

• 16 juni 2015
  • 6 reacties
  • 414 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo

Volgende maand wordt  ik KPN compleet en dan worden dus mijn bundels verdubbeld heb ik begrepen.

Fijn! Ik merk dat ik 4G +  ontvang en meer internet verbruik dus dat komt goed uit.

Maar hoe wordt dat berekend?

Ik ben het abonnement gestart met 750 mb en 100 belminuten.

In het afgelopen jaar is dat uitgegroeid tot 1250 mb per maand,  belminuten zijn ongewijzigd.

En als ik nu zelf nog mijn bundel vergroot , wordt dat dan straks allemaal mee verdubbeld of alleen mijn  oorspronkelijke bundels?

icon

Beste antwoord door wjb 16 juni 2015, 20:14

Hoi Karin3043, welkom op het forum.

Jouw gecontracteerde databundel wordt verdubbeld, ook als je later jouw databundel groter (of kleiner) maakt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi Karin3043, welkom op het forum.

Jouw gecontracteerde databundel wordt verdubbeld, ook als je later jouw databundel groter (of kleiner) maakt.

Reputatie 1
Badge
Dank je wel WJB

Dus als ik mijn abonnement wijzig van het basisabonnement 750 mb naar 1,5 gb dan ontvang ik straks 3GB?

Begrijp ik dat zo goed?

Groetjes en bedankt voor het welkom!

Karin

Reputatie 7
Klopt, mits je een KPN mobiel abonnement hebt vanaf 30 juni 2012 of een sim only danwel KPN mobiel Internet / Tablet vanaf 29 oktober 2012.

Reputatie 1
Badge
Dank je wel voor je snelle antwoorden. Mijn mobiele abonnement is bij Hi afgesloten op 29-04 -2014 en wordt per 1 Juli 2015 omgezet naar KPN.
Reputatie 7
Graag gedaan en je weet nu ook de plek waar je antwoorden kunt krijgen op die vele vragen. ;)

Vergeet niet nog even "de oplossing" aan te klikken als jouw vraag naar tevredenheid beantwoord is.

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Karin30343

Wat leuk dat je klant bij ons wordt en dat je ons forum gevonden hebt. Ook ik heet je graag welkom op het forum van KPN! Ik zie dat je al goed geholpen bent door , er fijn! Zodra je abonnement bij KPN ingaat, kun je je aanmelden voor KPN Compleet, dit kun je zelf doen. Na de bevestiging die je ontvangt zijn je voordelen ook actief 🙂. Ik zie je graag terug op het forum als je verdere vragen hebt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Reageer