Beantwoord

Categorie Hussel in "Speciaal voor klanten"

  • 31 October 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

In “Speciaal voor klanten” is er wel een categorie “KPN Compleet voordeel” maar nog niet een categorie voor Hussel. Wordt het niet tijd die aan te maken? 

Als dit gebeurd is, dan kunnen meteen alle  lopende topics over Hussel daar naartoe verplaatst worden.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 November 2019, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Katana, 

Volgens mij heb je dit al gezien, maar hier staat een topic voor Hussel. Dit verwacht ik omdat ik daar activiteit van jou heb gezien. 

Reputatie 7
Badge +7

Hi Katana, 

Volgens mij heb je dit al gezien, maar hier staat een topic voor Hussel. Dit verwacht ik omdat ik daar activiteit van jou heb gezien. 

Klopt, dat topic ken ik. Ik heb het echter niet over een topic maar over een categorie.

Op de hoofdpagina v.h. forum is een categorie voor KPNcompleet (waarin de nodige topics) maar geen categorie voor Hussel.

Reputatie 7
Badge +24

Daar zien we op dit moment geen noodzaak voor. Maar misschien kun jij ons overtuigen? 

Reputatie 7
Badge +7

Daar zien we op dit moment geen noodzaak voor. Maar misschien kun jij ons overtuigen? 

Och @Alex_P  het hoeft voor mij niet per se hoor. Maar ik vind het niet logisch dat er voor KPNcompleet (nog altijd) een categorie bestaat (terwijl KPNcompleet niet meer bestaat). Hussel heeft KPNcompleet vervangen en daarvoor is geen categorie. 

Komt op mij onlogisch over.

Reputatie 7
Badge +24

Voor nu gebruiken wij dat topic om voornamelijk de vragen en issues overzichtelijk te houden. Ik snap wel wat je bedoelt, dat zal in de toekomst inderdaad veranderen. Voor nu laten we het zo omdat er een groot aantal klanten nog wel het "oude” abonnement heeft en daar terecht kan. 

Scherp!