Beantwoord

Combi korting

  • 2 February 2019
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

Als ik nu overstap van kpn naar Telfort 3 in 1, wanneer gaat dan kpn compleet voordeel in als ik mn mobiel bij kpn hou.
Vr.gr.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 February 2019, 16:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Dlr. Het is helaas niet mogelijk om een Telfort Alles-in-1 pakket toe te voegen aan KPN Compleet. Op het moment dat je overstapt naar Telfort zullen de KPN Compleet kortingen komen te vervallen, tenzij je nog een ander KPN Mobiel abonnement afneemt op hetzelfde adres. Op deze pagina kan je bekijken welke voordelen je kan krijgen. Mocht je nog vragen hebben over de KPN Compleet kortingen, dan horen we dat graag van je!
Hallo @Dir ,
het is ook zinloos om over te stappen naar Telfort, want Telfort wordt binnenkort opgeheven en loopt alles via kPN, zoals je ongetwijfeld in de ((a)sociale) media hebt kunnen vernemen.
Nou, zinloos wil ik t niet noemen, als telfort een stuk goedkoper een 3 in 1 pakket aanbied. Het gaat mij er dan juist om, omdat telfort overgaat in kpn , of dan ook kpn compleet voor ex telfort klanten geldt.
Nou, zinloos wil ik t niet noemen, als telfort een stuk goedkoper een 3 in 1 pakket aanbied. Het gaat mij er dan juist om, omdat telfort overgaat in kpn , of dan ook kpn compleet voor ex telfort klanten geldt.
Hallo @HenkvanDonselaar ,
Zoals KPN zelf in haar bericht schrijft worden van alle drie de netwerken, KPN, Telfort en Xs4All de beste dingen samengevoegd tot één geheel, één KPN
Wat het definitief gaat worden is nog koffiedik kijken en gewoon de berichtgeving afwachten.

Reageer