Beantwoord

combineer en krijg meer, aantal mb's niet verdubbeld

• 24 juni 2015
  • 6 reacties
  • 441 keer bekeken

hoi,

ik heb een een abonnementbundel voor internet, vooral internet instap, dit is 1000 mb.

en omdat wij thuis kpn hebben zou dit aantal mbs verdubbeld moeten worden. maar bij mijn kpn blijft het gewoon op 1000 mb staan. als ik me aanmeld voor combineer en krijg meer, dan word er gezegd dat ik al actief ben bij combineer en krijg meer.

iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

groetjes merlijne 

icon

Beste antwoord door Erik_ 29 juni 2015, 12:44

Hallo Merlijne,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier graag duidelijkheid over wilt. Zou je me, in privébericht, je 06-nummer, postcode, huisnummer en naam contractant willen sturen? Dan kijk ik het voor je na!

Hartelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
RobinFlikkema schreef:

Telefonie: gratis bellen

Robin
Alleen onderling gratis bellen (mobiel/mobiel en mobiel/vast, dus alleen met de voor Compleet aangemeldde toestellen). Verder verdubbeling van belminuten, sms- en internetbundel, maar dat alleen als je ook Alles-in-1 Thuis hebt.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Merlijne,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier graag duidelijkheid over wilt. Zou je me, in privébericht, je 06-nummer, postcode, huisnummer en naam contractant willen sturen? Dan kijk ik het voor je na!

Hartelijke groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoelang geleden heeft u zich aangemeld?

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Weet je zeker dat het zo werkt?
Ik dacht:
TV: Extra pakket
Internet: Verdubbeling
Telefonie: gratis bellen

Robin
Reputatie 1
Beste KPN completer.....

Ik heb hetzelfde probleem gehad (en inmiddels opgelost...!)  Voor de goede orde: verdubbeling ALLEEN bij afname van internet, mobiele telefonie, internet tv en VASTE telefonie. Nadat ik vier (4) maal gebeld had met de overigens vriendelijke helpdesk medewerker, bleek uiteindelijk dat KPN in hun software niet ALLE vier de afname producten aangevinkt (in mijn geval waren ze de VASTE telefonie aansluiting vergeten) te hebben....Na correctie had ik binnen vier (4) dagen een bevestiging ( 11 SMS'jes.....) dat de verdubbeling gerealiseerd was..... Kortom: bellen met de helpdesk en service afdeling en EIS een (software) matige bevestiging van de vier producten!!!! Succes 

Reputatie 1
Beste Robin, 

Naar aanleiding van de ervaringen van Cesar2015 op 

• op ‎02-07-2015 16:13
.....zoals de Rijdende Rechter altijd afsluit: ....dit is mijn uitspraak (lees: mijn ervaring met KPN) en hiermee zult U het moeten doen (lees: door eerder genoemde gerealiseerd te krijgen is de verdubbeling bij mij en mijn vier gezinsleden DAADWERKELIJK doorgevoerd..)

Succes!

Reageer