Beantwoord

Combivoordeel stopt, waarom eigenlijk?

  • 3 April 2021
  • 7 reacties
  • 315 keer bekeken

Ik kreeg medio maart een mail dat mijn combivoordeel van 5 euro stopt. Ik ben van Telfort naar KPN overgegaan. Bij Telfort had ik echter helemaal geen combivoordeel, mijn abonnementsprijs was gewoon lager dan bij KPN. Ik zie nu inderdaad een hogere abonnementsprijs op de KPN factuur staan en met wat kortingen eraf kom ik uit op het bedrag dat ik bij Telfort al had.

Graag houd ik dat bedrag gewoon hetzelfde :) Zoals ook werd toegezegd bij de overgang van Telfort naar KPN. Ik mag toch aannemen dat dit geen manier is om alsnog een hogere prijs door te berekenen? Vreemde gang van zaken.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 12 April 2021, 10:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je dit navraagt, @Joehoe2021, duidelijkheid is wel zo fijn. Je kreeg bij Telfort CombiVoordeel wanneer je meerdere Telfort abonnementen combineerde. Vergelijk dit met KPN Compleet en KPN Hussel waarbij je ook voordelen krijgt als je meerdere KPN abonnementen combineert. Als je bericht krijgt dat dit voordeel komt te vervallen, dan voldoe je niet langer aan de voorwaarden van CombiVoordeel. Dit is uiteraard geen manier om alsnog een hogere prijs door te berekenen.

Je zegt echter nooit CombiVoordeel te hebben gehad. Dat is wel bijzonder. Wij hebben deze informatie namelijk één op één over genomen van Telfort. Ik kijk daarom graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Goedemiddag,

Ik heb de gegevens aangevuld!

Ik heb wel ooit combivoordeel gehad, maar dat was in 2019 al afgelopen. Eind 2020 (november, dacht ik) zijn we van Telfort naar KPN over gegaan. 

Ik heb overigens inmiddels ook een collega van u telefonisch gesproken (dat was trouwens echt het vreemdste telefoongesprek met een klantenservice ooit, ik had helemaal het gevoel dat ik een Twilightzone was beland, haha. Diegene was er niet helemaal bij, geloof ik, maar ok.). Volgens hem had Telfort het gewoon fout in het systeem staan en hebben jullie het zo overgenomen.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat je in ieder geval tot de factuur van maart CombiVoordeel hebt ontvangen. Je geeft aan dat je al sinds 2019 geen recht meer hebt op CombiVoordeel. Je hebt dus onterecht CombiVoordeel ontvangen. Deze fout is nu hersteld, vandaar dat je bericht hebt gekregen dat jouw CombiVoordeel is komen te vervallen. We hebben hier te maken met een fout in jouw voordeel. Je hoeft de ontvangen korting over de afgelopen jaren niet terug te betalen, maar de korting komt nu wel te vervallen. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat je hetzelfde bedrag blijft betalen. Je gaat vanaf nu maandelijks € 51,12 betalen. Dit is het bedrag van jouw abonnement exclusief CombiVoordeel korting.

Oh, ik had al een reactie geplaatst over een hogere rekening, maar dat komt dus omdat we in april 2,90 euro combivoordeel moesten betalen (!) 🤷🏼‍♀️ Prima hoor 🙈

 

Wij gaan toch overstappen.

Reputatie 7

Nee, die factuur zegt dat jij €2,90 aan combivoordeel moet betalen.

Heel vreemd natuurlijk, maar het lijkt een verrekening van het teveel ontvangen combivoordeel voor de eerste helft van april.

De volgende factuur zal dus echt €51,12 gaan worden.

Nee, die factuur zegt dat jij €2,90 aan combivoordeel moet betalen.

Heel vreemd natuurlijk, maar het lijkt een verrekening van het teveel ontvangen combivoordeel voor de eerste helft van april.

De volgende factuur zal dus echt €51,12 gaan worden.

Ja, ik had het gezien. Rekenfout van mij inderdaad. Snapte er al niks van ;)

Nee, die factuur zegt dat jij €2,90 aan combivoordeel moet betalen.

Heel vreemd natuurlijk, maar het lijkt een verrekening van het teveel ontvangen combivoordeel voor de eerste helft van april.

De volgende factuur zal dus echt €51,12 gaan worden.

Je bent wel snel, trouwens! :D