Beantwoord

Combivoordeel telfort

  • 17 October 2019
  • 5 reacties
  • 351 keer bekeken

We hebben thuis Telfort tv en internet

en 2 kinderen van ons hebben een mobiel abonnement bij Telfort en hebben dus nu ook combivoordeel

En nu wilden we voor ons 3e kind ook een Simonly abonnement afsluiten maar dat kon dus niet bij Telfort maar wel bij de kpn maar het  combivoordeel konden we wel krijgen (5 euro korting)

dus dit heb ik afgesloten maar ik kan dus nu het combivoordeel niet activeren

hij geeft een foutmelding  

 

[i]*Admin: topic verplaatst naar juiste board[/i]

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 October 2019, 20:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Edwinhgv 

Telfort wordt ook KPN, maar KPN kan nog niet in jou gegevens kijken. Telfort heeft nog steeds hun eigen forum:

Telfort Forum

Dus een KPN medewerker kan jou hierbij niet verder helpen. Je kunt daar een forumprofiel aanmaken op het Telfort Forum en de vraag nogmaals stellen. Ik hoop je zo genoeg te hebben geïnformeerd.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Edwinhgv Ik moet je, zoals Dennis al heel terecht aangeeft, voor deze vraag toch echt doorverwijzen naar de collega's van Telfort. Maar wellicht kun je ook met deze informatie uit de voeten? 

Voorheen had ik internet, tv en 2 mobiele abonnementen allemaal van Telfort. Ik genoot dus oa van 5,- korting op mijn internet en tv factuur. Nu onze mobiele abonnementen overgezet zijn naar KPN kan ik mijn combivoordeel niet meer vinden. De 5,- korting zie ik niet meer terug. Er is door KPN en Telfort gezegd dat niks zou veranderen en nu moet ik er alsnog achteraan. Hoe gaan jullie dit oplossen? 

@Elizabeth83

De combikorting krijg je op de Telfort thuis factuur die hoor je uiteraard te houden. Mogelijk is het enkel een weergave fout toch zijn er al diverse klanten waar dit speelt.

Het beste zal zijn dit op het Telfort Forum te melden daarvan uit hoor je deze korting te krijgen.

Meld je eventueel in dit topic.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-mobiel-wordt-kpn-86012/index4.html#post723281

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Elizabeth83 Goed dat je aan de bel trekt. Je hebt het topic waar @Galdor68 naar verwijst inmiddels gevonden? Ook op het Telfort Forum is er een handig topic over.  Ik ga er vanuit dat dit het probleem verklaart en het wordt dus opgelost: in de systemen staat alles goed en is er niets veranderd.  

Reageer