Beantwoord

combivoordeel verloren

  • 9 February 2020
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo. 
hoe kan ik zonder melding mijn combikorting van fox kwijt zijn nadat kpn mijn mobiele nummer heeft overgenomen en mijn huis aansluiting nog bij Telfort is??

icon

Beste antwoord door Lisa 15 February 2020, 14:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@nside Allereerst welkom op ons Forum! Wat gek dat je na de migratie je gratis zenderpakket kwijt bent. Heb je het abonnement ook gewijzigd naar een Hussel abonnement van KPN of helemaal niet? Als dit niet zo is dan vermoed ik dat er iets is misgegaan met de KPN/Telfort Compleet registratie.

Je zou je (voor de zekerheid) opnieuw kunnen aanmelden voor KPN/Telfort Compleet. Wat je ook kunt doen, is je gegevens invullen op je profiel en hier een seintje kunnen geven als dit is gebeurd. Dan kijk ik het even voor je na! 

Hallo Lisa 

 

ik heb zelf niets gedaan 

 

heb me nu aangemeld voor

Telfort/kpn compleet

 

ik zag wel op de site van Telfort dat de combivoordeel nog staat maar in de app van Telfort en kpn niet 

vind dit heel raar.  
 

bedank tot zover 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

@nside Hi, Excuses voor de late reactie. Ik kan je zo geen antwoord geven op je vraag, daarvoor wil ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :smile:

Heb de gegevens ingevuld 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

@nside Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat de aanmelding er niet goed instaat bij ons. Dit heb ik opnieuw voor je gedaan. Ik vermoed dat dit binnen 3 werkdagen verwerkt is. Mocht dit niet zo zijn, laat het hier dan maar even weten. Dan ga ik er nogmaals voor je achteraan. 

Dank je wel 👍🏻

Reageer