Beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet

  • 4 March 2021
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Hoi @Denise_ , 

Zonder het onderwerp van TS te willen kapen ondervind ik exact dezelfde problemen: ik had ook 3 maanden gratis ESPN en wil de 5 euro combivoordeel omruilen voor ESPN compleet. Ik dacht dat het lag aan het feit dat ik nog ESPN aan had staan in mijn abonnement, maar zelfs na het wijzigen van mijn abonnement lukt het me niet om ESPN te activeren bij KPN Compleet.

Kun je voor mij ook na laten kijken wat er mis gaat? Ik heb mijn profiel reeds aangevuld.

Thanks!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 March 2021, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @IlKo! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, dat leek me beter. Jij ervaart dus ook problemen met het wisselen van jouw CombiVoordeel? Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. Helaas is het ook mij niet gelukt om jouw CombiVoordeel te wijzigen; ik krijg een foutmelding. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Indien nodig zullen zij contact met jou opnemen.

Dankjewel, ik wacht even af!

Hoi @Denise_ , is er al een update? Ik zou dit weekend graag (live) voetbal willen kijken en ik vind het erg vreemd en jammer dat het zo lang moet duren. Dank!

Hoi @Denise_ , ik vind het erg jammer dat er nu radiostilte is. Ik wil morgen graag een paar wedstrijden kijken maar dat kan nu dus niet. Ik zou graag zien dat er spoedig een oplossing komt!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @IlKo! Zie het bericht van mijn collega:

Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Indien nodig zullen zij contact met jou opnemen.


Als ik het ticket nakijk, heeft de afdeling Klantenreacties dezelfde dag contact met jou opgenomen en, omdat ze geen gehoor kregen, jouw voicemail ingesproken met een tijdelijke oplossing. Dit bericht heb je gemist? Het ESPN zenderpakket staat geactiveerd, dus wedstrijden bekijken is mogelijk! :soccer: ​​​​​​​

Hi @Shyrin_, dat is gek, ik kreeg namelijk direct een SMSje met daarin de tekst: ”U hebt een melding aangemaakt over uw KPN Compleet voordelen. We werken aan een oplossing, maar weten helaas nog niet wanneer we die hebben.”

Maar goed, fijn dat ‘ie het weer doet, thanks!

Reputatie 7
Badge +16

Dat smsje klopt ook, het is nog niet helemaal afgerond, maar ESPN werkt in ieder geval weer! :smile:  Geen dank en veel plezier met het zenderpakket!

Reputatie 2

Hoi @Denise_ , ik vind het erg jammer dat er nu radiostilte is. Ik wil morgen graag een paar wedstrijden kijken maar dat kan nu dus niet. Ik zou graag zien dat er spoedig een oplossing komt!

Maar het is dus gelukt. Bij mij ook gisteren.

Succes met kijken.