Beantwoord

Combivoordeel wisselen

  • 1 March 2021
  • 16 reacties
  • 149 keer bekeken

Reputatie 2

Geschiedenis: Als Telfortklant maakte ik gebruik van € 5,00 korting(combikorting) In november kreeg  ik via de mail een aanbieding om voor 3 maanden gratis iets uit te kiezen. In die mail stond dat de aanbieding voor 3 maanden geldt en ik dat zelf op moet zeggen. Daaronder staat dat ik 2 weken voor afloop een reminder ontvang. ** Ik heb gekozen voor FOX sport.

Afgelopen week de nieuwe nota ontvangen waarop € 12,99 stond voor ESPN (FOX) Vrijdag gebeld en aangegeven dat dit niet klopt. Lang verhaal kort: De dame heeft ESPN er af gehaald en ik heb aangegeven de 5 euro korting om te willen ruilen voor ESPN gratis. Zij regelde dat direct(dacht ik) Zaterdag had ik de ESPN nog. Zondag wilde ik naar voetbal kijken en toen bleek ESPN geheel weg te zijn. Ik weer gebeld. Ook die dame regelde dat de 5 euro korting omgezet werd naar gratis ESPN. Op mijn vraag hoelang dit zou duren was het antwoord dat dit 5 minuten tot 24 uren kon duren.  Vandaag bleek dat de ESPN er nog niet op zat. Dus weer gebeld. Kreeg een vriendelijke en behulpzame man ad lijn. "Meneer, er staat nog steeds 5 euro korting op uw aanmelding." Hij veranderde de korting naar ESPN maar bij verwerken kreeg hij een foutmelding en kon het niet verder afwerken. Vervolgens heeft hij een ticket aangemaakt.  Hierop ben ik gebeld en alles uitgelegd wat ik, binnen de regels van Telfort, wil. De man gaf aan de korting weg te halen en een bericht te sturen naar de afdeling "combikorting" of iets van gelijke strekking. Op mijn vraag hoelang het zou gaan duren tot ik ESPN weer heb gaf hij aan dat dit wel 1 of 2 weken kan duren.

Ik vind dit niet prettig. En dan druk ik mij netjes uit.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 March 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Robkpn, bedankt voor je berichtje. Het wisselen van jouw CombiVoordeel van korting naar ESPN zenderpakket zou niet zoveel voeten in aarde moeten hebben. Dit zou jij zelf moeten kunnen wijzigen via MijnKPN. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je ervan baalt dat het zo lang duurt om jouw CombiVoordeel te laten wijzigen. Ik begrijp dat de nodige stappen al uitgezet zijn, dat is fijn. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Zou je dan ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je een seintje geeft wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Reputatie 2

De gegevens zijn ingevuld. Graag hulp met combivoordeel. de 5 euro wil ik wisselen met gratis ESPN.

Groet en dank alvast.

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat er een ticket is aangemaakt voor onze KPN Compleetdesk. Mijn collega van deze afdeling heeft het vervolgens weer doorgezet naar een andere afdeling omdat ook mijn collega het niet kon oplossen. Er wordt dus gewerkt aan een oplossing. Ik kan op dit moment niet meer dan een beroep doen op jouw geduld. :pensive:

Reputatie 2

Dag Denise,

Dank voor de reactie. Men zou ook tijdelijk ESPN toe kunnen voegen ad € 12,99 en een korting geven van € 12,99. Dat is handmatig wel te doen lijkt mij. Dan kan ik in ieder geval voetbal kijken. Als het probleem opgelost is dan het gratis pakket ESPN ingevoerd worden. Het is maar een suggestie.

Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zelf ook aan deze tijdelijke oplossing gedacht, maar mijn collega's van de achterliggende afdeling willen dit liever niet. Dat maakt het voor hen namelijk weer lastiger. Het is op dit moment echt wachten tot de achterliggende afdeling een oplossing heeft, sorry.

Reputatie 2

Ik heb zelf ook aan deze tijdelijke oplossing gedacht, maar mijn collega's van de achterliggende afdeling willen dit liever niet. Dat maakt het voor hen namelijk weer lastiger. Het is op dit moment echt wachten tot de achterliggende afdeling een oplossing heeft, sorry.

Dag Denise,

Dank voor de reactie.

"achterliggende afdeling willen dit liever niet."

Dat houdt in dat het wel kan dus. Inmiddels 8 dagen verder en ik heb de ESPN gratis nog steeds niet. Formeel mag ik 1x/maand wisselen. Als dat zo lastig gaat dan lijkt het zinloos om deze mogelijkheid te bieden lijkt mij.  In alle redelijkheid kan ik mij niet voorstellen dat het overzetten een probleem zou moeten zijn. Zoals jij zelf aan aangaf in jouw 1e reactie zou dit simpel moeten zijn. Ik vind wel dat ik, 8 dagen na de aanvraag, heel snel weer voetbal moet kunnen kijken.

Groet,

Rob

Reputatie 2

Hoi @Denise_ , 

Zonder het onderwerp van TS te willen kapen ondervind ik exact dezelfde problemen: ik had ook 3 maanden gratis ESPN en wil de 5 euro combivoordeel omruilen voor ESPN compleet. Ik dacht dat het lag aan het feit dat ik nog ESPN aan had staan in mijn abonnement, maar zelfs na het wijzigen van mijn abonnement lukt het me niet om ESPN te activeren bij KPN Compleet.

Kun je voor mij ook na laten kijken wat er mis gaat? Ik heb mijn profiel reeds aangevuld.

Thanks!

Jij kaapt mij niet. In ieder geval heb ik er geen last van. Gezamenlijk probleem.

Reputatie 7
Badge +17

In theorie kan ik ESPN inderdaad voor je aanzetten, maar daarmee zit ik mijn collega's dwars. Zoals je je misschien kunt indenken, is dat niet wenselijk. Het beste wat we in deze situatie kunnen doen, is de uitkomst van het ticket afwachten. Er wordt aan gewerkt om jou zo spoedig mogelijk te voorzien van ESPN vanuit CombiVoordeel.

Reputatie 2

Dag Denise,

Dank voor jouw reacties en geduld. Maar om mij, na ruim 10 dagen, om geduld te vragen vind ik niet eerlijk. Zoals jij eerder aangaf is het omzetten van € 5,00 naar ESPN simpel te doen. Komend weekend zijn er weer leuke wedstrijden die ik graag wil zien. Doe dan de ESPN aan voor € 12,99 en geeft een korting van € 12,99. Ik vind gewoon dat ik recht heb op deze optie. Ik heb alles van kpn, zelf alles bellen en alles bellen internationaal. Dus gewoon een goede klant.

Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Net als jij wil ik dit graag zo snel mogelijk opgelost zien. Als ik nu dingen ga wijzigen in het abonnement, dan loop ik mijn collega's voor de voeten. Hierdoor kunnen er dingen mislopen en kan het nog langer duren. Dit wil ik uiteraard voorkomen, vandaar dat het niet mogelijk is om het pakket voor je in te schakelen en moet ik nog een beroep doen op jouw geduld. Ik weet dat dit niet het antwoord is wat je graag hoort, maar het is wel hoe de situatie in elkaar steekt. Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 2

Inderdaad een antwoord wat ik niet wilde lezen. Waarschijnlijk heeft het te maken met mijn 3 maanden ESPN welke omgezet is, na  3 maanden gratis, naar vast tegen € 12,99. In de aanmeldmail staat vermeld dat er 2 weken VOOR dat de gratis periode afloopt KPN een mail zou sturen wat niet is gebeurd. Dat ook kenbaar gemaakt bij het eerste contact. De mevrouw beweerde dat KPN nooit een reminder stuurt waardoor zij mij zelf verantwoordelijk stelde voor het vast zetten van ESPN. Ik heb mijn mailbox nagekeken en in de mail staat duidelijk dat er een reminder gestuurd zou worden.

Vraag: Wanneer is het probleem opgelost? Men moet dat toch aan kunnen geven. Graag antwoord hierop.

Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Normaal gesproken sturen wij geen herinnering voor het uitzetten van een pakket. Maar bij deze actie hebben we dat wel gedaan. Helaas is het bij een klein deel mis gegaan; deze klanten hebben geen herinnering ontvangen, waaronder jij dus. Maar dan nog zou dit geen gevolgen moeten hebben voor jouw CombiVoordeel. Ik denk dan ook niet dat het huidige probleem is veroorzaakt door de Black Friday actie. Het probleem lijkt te spelen bij meer klanten. We zijn daarom aan het onderzoeken waar dit door komt en hoe we dit kunnen oplossen. Ik durf je ook niet te zeggen wanneer we een oplossing zullen hebben, maar voor jou is er al een andere partij aangestuurd om het ESPN pakket zo spoedig mogelijk aan te zetten.

 

Reputatie 2

"Ik durf je ook niet te zeggen wanneer we een oplossing zullen hebben, maar voor jou is er al een andere partij aangestuurd om het ESPN pakket zo spoedig mogelijk aan te zetten."

Ik hoop dat dit dan uiterlijk komende zondag is. Gewoon leuke wedstrijden dan. Als ik zondag kan kijken dan maak je mij happy.

Groet,

Rob

Reputatie 2

Vanmorgen een melding dat mijn reactie is beantwoord door Denise. Maar ik zie geen antwoord.

Groet,

Rob

Reputatie 2

Dag Denise,

Gister een mail ontvangen waarin gemeld dat ESPN gratis weer is toegevoegd. Ondanks dat het lang geduurd heeft toch bedankt voor jouw inbreng.

Groet,

Rob

Reputatie 7
Badge +17

Het heeft even mogen duren, maar fijn dat het weer werkt! Veel kijkplezier. :blush: