Geschiedenis: Als Telfortklant maakte ik gebruik van € 5,00 korting(combikorting) In november kreeg ik via de mail een aanbieding om voor 3 maanden gratis iets uit te kiezen. In die mail stond dat de aanbieding voor 3 maanden geldt en ik dat zelf op moet zeggen. Daaronder staat dat ik 2 weken voor afloop een reminder ontvang. ** Ik heb gekozen voor FOX sport.
Afgelopen week de nieuwe nota ontvangen waarop € 12,99 stond voor ESPN (FOX) Vrijdag gebeld en aangegeven dat dit niet klopt. Lang verhaal kort: De dame heeft ESPN er af gehaald en ik heb aangegeven de 5 euro korting om te willen ruilen voor ESPN gratis. Zij regelde dat direct(dacht ik) Zaterdag had ik de ESPN nog. Zondag wilde ik naar voetbal kijken en toen bleek ESPN geheel weg te zijn. Ik weer gebeld. Ook die dame regelde dat de 5 euro korting omgezet werd naar gratis ESPN. Op mijn vraag hoelang dit zou duren was het antwoord dat dit 5 minuten tot 24 uren kon duren. Vandaag bleek dat de ESPN er nog niet op zat. Dus weer gebeld. Kreeg een vriendelijke en behulpzame man ad lijn. "Meneer, er staat nog steeds 5 euro korting op uw aanmelding." Hij veranderde de korting naar ESPN maar bij verwerken kreeg hij een foutmelding en kon het niet verder afwerken. Vervolgens heeft hij een ticket aangemaakt. Hierop ben ik gebeld en alles uitgelegd wat ik, binnen de regels van Telfort, wil. De man gaf aan de korting weg te halen en een bericht te sturen naar de afdeling "combikorting" of iets van gelijke strekking. Op mijn vraag hoelang het zou gaan duren tot ik ESPN weer heb gaf hij aan dat dit wel 1 of 2 weken kan duren.
Ik vind dit niet prettig. En dan druk ik mij netjes uit.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel