Beantwoord

Compleet aan?

• 21 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 248 keer bekeken

Zojuist is de monteur geweest en alles aangesloten. Ik heb compleet aan verstuurd naar 1515. Is ďit voldoende om t compleet pakket te krijgen ?.

Zegt kpn mijn abonnement bij ziggo op ?

Gr

Martijn Oerlemans
icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 oktober 2016, 20:50

Welkom Martijn! Leuk dat je met je vaste diensten bent overgestapt! Had je al meerdere mobiele nummers bij ons, waarmee je een Compleet registratie hebt? In dat geval kan je je vaste diensten toevoegen . Als je nog niet geregistreerd bent als Compleet, dan dien je dit ook via onze website te doen. Het wordt dan binnen een paar werkdagen verwerkt!

Heb je bij de aanvraag aangegeven dat wij het abonnement bij Ziggo op moeten zeggen? Als je dat niet hebt gedaan, dan moet je dit zelf nog even doen. Als je dat wel hebt gedaan, staat dit ook op de bevestiging die je van ons hebt gekregen. Controleer die dan even.

Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Martijn! Leuk dat je met je vaste diensten bent overgestapt! Had je al meerdere mobiele nummers bij ons, waarmee je een Compleet registratie hebt? In dat geval kan je je vaste diensten toevoegen . Als je nog niet geregistreerd bent als Compleet, dan dien je dit ook via onze website te doen. Het wordt dan binnen een paar werkdagen verwerkt!

Heb je bij de aanvraag aangegeven dat wij het abonnement bij Ziggo op moeten zeggen? Als je dat niet hebt gedaan, dan moet je dit zelf nog even doen. Als je dat wel hebt gedaan, staat dit ook op de bevestiging die je van ons hebt gekregen. Controleer die dan even.

Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Martijn, is het gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten!

Reageer