Beantwoord

Compleet aanmelden onduidelijk, maar gelukt

• 15 januari 2016
  • 2 reacties
  • 482 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

Afgelopen maandag heb ik nadat mijn KPN mobiel abonnement was ingegaan, mij telefonisch aangemeld voor KPN compleet.

Ik ben vriendelijk geholpen en de medewerkster kon in de systemen zien dat ik inderdaad in aanmerking kom, aangezien we ook glasvezel alles in 1 hebben.

Er werd gemeld dat het 4 tot 5 werkdagen kon duren voordat het in zou gaan, prima.

Ik kreeg dinsdag al een bevestiging per SMS dat mijn mobiele nummer al compleet is, maar dat er nog een mail komt als alle producten zijn aangemeld.

Krijg ik echter zojuist een mail omtrent mijn glasvezel aansluiting, dat ik niet compleet kan worden omdat mijn mobiele nummer niet zou voldoen???

Met daarbij nog een SMS nummer dat ik kan gebruiken om mijn mobiel aan te melden? Dat dus maar weer gedaan, en nu heb ik wederom een SMS dat mijn mobiele nummer is aangemeld en dat ik een mail ontvang als de voordelen ingaan..  1 SMS bericht erboven staat de vorige SMS nog, dat ze al zijn ingegaan...

Kunnen jullie SVP checken dat ik nu compleet ben en de voordelen ook uiterlijk maandag ingaan?

<edit> vanmorgen vroeg de bevestiging gehad, dus het lijkt nu wel OK.

Zoals ook in de enquête aangegeven vind ik het vrij bijzonder dat je 2 verschillende Mijn KPN omgevingen nodig hebt voor mobiel en TV, als dit 1 omgeving was zouden dit soort issues vast niet optreden.

Vriendelijke groet,

Jurjen

icon

Beste antwoord door jurjen_g 20 januari 2016, 21:27

Jorn schreef op 18 jan '16 om 14:36u
Goedemiddag Jurjen, 

Erg jammer dat het erop begint te lijken dat de aanmelding is mislukt. Wat hiervan specifiek de oorzaak is dien ik nader te bekijken (mits je hier nog geen telefonisch contact over op hebt genomen althans).

Kun je om die reden in een privébericht je postcode, huisnummer, naam contractant en het 06-nummer doorgeven waarmee je je probeert aan te melden? Dan ga ik er graag voor je achteraan!

Hallo Jorn, dank voor je reactie, maar zoals ik had geprobeerd aan te passen is het uiteindelijk (na nogmaals per SMS aanmelden) wel gelukt. Ik ben nu compleet.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Goedemiddag Jurjen, 

Erg jammer dat het erop begint te lijken dat de aanmelding is mislukt. Wat hiervan specifiek de oorzaak is dien ik nader te bekijken (mits je hier nog geen telefonisch contact over op hebt genomen althans).

Kun je om die reden in een privébericht je postcode, huisnummer, naam contractant en het 06-nummer doorgeven waarmee je je probeert aan te melden? Dan ga ik er graag voor je achteraan!

Reputatie 1
Jorn schreef op 18 jan '16 om 14:36u
Goedemiddag Jurjen, 

Hallo Jorn, dank voor je reactie, maar zoals ik had geprobeerd aan te passen is het uiteindelijk (na nogmaals per SMS aanmelden) wel gelukt. Ik ben nu compleet.

Reageer