Beantwoord

Compleet aanmelden wil niet

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 458 keer bekeken

Hoi,

ik probeer mij al een paar dagen aan te melden voor kpn compleet, met mobiel data abonnement voor mijn ipad. Ik kom door de check heen op de website, mijn telefoonnummer van de ipad wordt vooraf ingevuld aan de rechterkant, alleen nog naam + email toevoegen. En dan drukken op de verzendtoets. Krijg ik steeds opnieuw de melding dat het telefoonnummer geen geldig telefoonnummer is. Wat gaat er dan fout? Zowel de beloofde korting als de verdubbeling van de data worden niet doorgevoerd, terwijl dat wel de reden was om van t-mobile op knp overr te stappen.

Wie kan mij helpen?

PS de chatfunctie om in contact te komen met de servicedesk is ook hopeloos, eindeloos wachten zonder inzicht in hoe lang het nog duurt voor ik geholpen wordt.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 February 2019, 10:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen ocornielje, welkom op het Form en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat het nummer niet meteen gepakt wordt, terwijl het wel van KPN is! Ik kan op dit moment 2 redenen verzinnen waarom het niet lukt. Allereerst het adres, is deze gelijk aan de andere KPN producten die al wel compleet zijn? Indien dat wel correct is, dan kan het zijn dat hij het nummer niet pakt omdat het een 097-nummer is. Om dit op te lossen, kan ik het nummer toevoegen aan de KPN Compleet registratie. Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het 097-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik het zo snel mogelijk in orde maken!
Inmiddels wel gelukt een medewerker via de chat te pakken te krijgen. Die heeft het voor mij geregeld. Ik vermoed inderdaad dat het 097-nummer niet werkt als je echt wilt aanmelden, hij doet het wel bij de check. Lijkt erop dat hij een nummer met 1 cijfer meer dan een standaard mobiel nummer weigert.
De chatfunctie werkte niet op Safari op mijn iPad, blijft hij hangen, maar tegelijkertijd wel op Firefox op mijn Mac. Dus ik denk dat daar ook een technische onvolkomenheid is.
In ieder geval dank voor de reactie.☺️
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het gelukt is! 🙂 Binnen een paar werkdagen zal ook het 097-nummer de voordelen ontvangen!

Reageer