Beantwoord

compleet aanvraag voldoet niet aan de voorwaarden???

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 448 keer bekeken

Ik heb een email gekregen waarin het volgende staat en wat ik niet begrijp:

Geachte heer Rack,

U hebt KPN Compleet aangevraagd. Helaas voldoen de aangemelde abonnementen niet aan de voorwaarden van KPN Compleet. In deze e-mail leest u hier meer over.

Voorwaarden
Met KPN Compleet profiteert u van extra voordelen als u op één adres meerdere KPN producten combineert. Combineer KPN voor thuis met KPN Mobiel en/of combineer meerdere KPN Mobiel abonnementen. De voorwaarden van KPN Compleet vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Controleer de adressen
Hebt u wel de juiste abonnementen, maar is uw aanmelding toch niet gelukt? Controleer dan de adressen. Het factuuradres van het mobiele abonnement moet gelijk zijn aan het aansluitadres van het internetabonnement. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.

Opnieuw aanmelden
Zijn de adresgegevens gelijk aan elkaar? Dan kunt u zich opnieuw aanmelden voor KPN Compleet via kpn.com/compleet.

Kunnen wij meekijken?
Graag kijken wij mee waarom uw aanvraag niet is gelukt. Plaats daarom een reactie op ons forum. Onze medewerkers en andere gebruikers helpen u daar graag verder.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 26 januari 2017, 14:22

Welkom op het forum, Marlonrack! Balen dat je aanvraag voor KPN Compleet is afgewezen.

Zoals Peter al aangeeft, heeft dit in veel gevallen te maken met adressen die niet overeenkomen. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of ik je alsnog kan registreren voor KPN Compleet :)
Via privébericht laat @Marlonrack weten dat het probleem opgelost is door een collega van de telefonische klantenservice.

Helemaal goed!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je de brief gelezen en de gegevens gecontroleerd?
Controleer de adressen
Hebt u wel de juiste abonnementen, maar is uw aanmelding toch niet gelukt? Controleer dan de adressen. Het factuuradres van het mobiele abonnement moet gelijk zijn aan het aansluitadres van het internetabonnement. Bekijk onze website voor meer informatie over het aanpassen van adresgegevens.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Marlonrack! Balen dat je aanvraag voor KPN Compleet is afgewezen.

Zoals Peter al aangeeft, heeft dit in veel gevallen te maken met adressen die niet overeenkomen. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of ik je alsnog kan registreren voor KPN Compleet 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Zoals Peter al aangeeft, heeft dit in veel gevallen te maken met adressen die niet overeenkomen. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of ik je alsnog kan registreren voor KPN Compleet :)
Via privébericht laat @Marlonrack weten dat het probleem opgelost is door een collega van de telefonische klantenservice.

Helemaal goed!

Reageer