Vraag

Compleet aanvragen mislukt

  • 29 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik heb me twee keer proberen aan te melden voor kpn compleet. Beide keren een bericht gekregen dat het niet lukt omdat mijn huidige mobiel abonnement niet wordt herkend.
Alle adresgegevens etc. kloppen verder.

Wel heb ik al een mail met mijn nieuwe huistelefoonnummer gekregen. Ook een mail van mijn huidige aanbieder dat het abonnement daar beëindigd zal worden.

Wat kan er aan de hand zijn?
Ik wil liever niet zonder tv en internet zitten binnenkort.

1 reactie

Badge +5
Welkom op het forum! Jammer dat het aanmelden voor Compleet niet lukt ? Ook als de vaste aansluiting nog niet actief is, moet je je wel al kunnen aanmelden voor KPN Compleet. Als de aanmelding voor Compleet niet lukt zal je nog wel internet&televisie van ons krijgen! Je komt dus niet zonder te zitten. Wil je reageren op m'n privébericht? Dan ga ik Compleet in orde maken!

Reageer