Beantwoord

Compleet abonnement en geen Fox Sport Eredivisie meer

  • 9 July 2019
  • 7 reacties
  • 394 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik had altijd fox sport ere divisie maar sinds mijn vrouw nieuw totaal abb mobiel heeft ineens eraf ik wil dat terug zat in mijn pakket en heb nooit toestemming gegeven om dit uit te zetten.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 09:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Peter 1972 , welkom op het Forum en bedankt voor je vraag!

Wat raar dat je opeens geen Fox Sports Eredivisie meer hebt, nadat je vrouw een nieuw abonnement voor haar mobiele nummer heeft genomen.. Dat heeft normaliter niet met elkaar te maken, behalve als zij het op een ander adres heeft laten zetten maar daar ga ik niet vanuit.

Een tweede optie is dat er voor de zomerstop gekozen is om het pakket om te zetten naar het Pluspakket. Je ontvangt dan zenders zoals Discovery World, RTL Lounge en Eurosport 2. Deze kan je vinden op kanaal 84, 73 en 36. Wil je eens controleren of je die zenders ontvangt? Als dat zo is, dien je het pakket van KPN Compleet te wisselen. Dit kan via de tv-ontvanger of MijnKPN:
1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [menu]
2. Scroll met de pijltjestoesten naar Mijn service en druk op [ok]
3. Selecteer Zenderpakketten
4. Hier vind je een overzicht van de verschillende opties om te wisselen van zenderpakket.

of

1. Ga naar MijnKPN, log in met je KPN ID 2. Klik in het beginscherm op jouw KPN Compleet voordelen
3. Klik op je huidige zenderpakket
4. Kies Pluspakket of FOX Sports Eredivisie

Wil je laten weten of het op die manier gelukt is? Zo niet, vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Peter 1972, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is of dat je mijn hulp hierbij nog kan gebruiken? 🙂
Uiteindelijk gelukt , was uitgezet door de kpn verkoper zonder overleg , maar heb weer fox maar ben nog steeds zeer boos op kpn , en wil dan ook compensatie zien
Reputatie 7
Badge +21
@Peter 1972, ik begrijp dat dit niet leuk is geweest. Gelukkig was het zomerstop en heb je volgens mij niet super veel gemist. Ik kijk graag met je naar een eventuele compensatie. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
Reputatie 7
Badge +21
@Peter 1972 volgens mijn informatie heeft het 1 maand uitgestaan maar is het inmiddels aangezet. Echter staat op dit moment de betaalde variant aan, en krijg je via KPN Compleet het Pluspakket gratis. Wil je ook het Pluspakket behouden (extra zenders, series en films)?
Ik wil inderdaad ook het pluspakket behouden
Reputatie 7
Badge +21
@Peter 1972, dan staat het nu goed. Het pluspakket is duurder, dus daarmee behaal je meer voordeel. Voor de gemiste maand kan ik helaas geen vergoeding indienen, omdat je er ook niet voor betaald hebt. Het is zo gegaan vanwege de wijziging van Alles-in-1 Premium naar Internet en TV. Bij Premium zat alles inbegrepen, bij Internet en TV niet en dien je aan te geven dat te willen blijven gebruiken anders wordt het uitgezet.

In ieder geval onze excuses voor het ongemak, maar fijn dat het zo snel opgelost kon worden en je nu weer naar de Eredivisie kan kijken!

Reageer