Vraag

Compleet afgekeurd?

• 28 januari 2017
  • 4 reacties
  • 322 keer bekeken

Hallo,
Mijn aanvraag voor compleet is afgekeurd omdat ik geen mobiel abb heb?
Ik heb eind 2016 alles afgesloten bij KPN. Dit is door omstandigheden niet goed verlopen, dus heb eerst het alles in 1 abb ontvangen.
Aangezien ik midden in de polder woon heb ik ook KPN buitengebied aangevraagd. (mobiel met simkaart op 4g netwerk)
Bij het afsluiten zou ik dubbel gb''s ontvangen voor buitengebied dus ipv 50 krijg ik 100 gb en 5 euro korting omdat ik ook het alles in 1 pakket had afgesloten, ook zou ik nog een pakket kunnen uitzoeken voor extra zenders op tv.
Helaas helaas ik heb nu buitengebied 50 gb geen 100 ik betaal de volle mep hier voor en ik heb tv met een standaard pakket aan zenders.?
Hoeveel moet ik nu nog afsluiten bij jullie??
Buitengebied-vast bellen-internet-tv is dit niet genoeg voor KPN compleet??

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Is alles al actief?
Ja alles is actief en werkt
Reputatie 7
Badge +22
Ha Mirjam, welkom op het forum! 4G Buitengebied en een vaste internetaansluiting zijn genoeg voor KPN Compleet! Waarom de aanvraag hiervoor nu is afgewezen bij jou, kijk ik graag voor je na. Het lijkt me dat hier iets misgaat.

Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor je reactie op m'n privébericht, Mirjam 2! Je aanvraag was afgekeurd omdat het mobiele nummer van 4G Buitengebied niet in de registratie voor KPN Compleet stond.

Deze heb ik nu voor je toegevoegd. Binnen enkele dagen worden de voordelen actief :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer