Beantwoord

Compleet een sigaar uit eigen doos?

• 20 april 2017
  • 6 reacties
  • 766 keer bekeken

Ik mag gauw weer mijn sim only verlengen en als ik bij KPN kijk ,betaal je maar liefst 13,50 voor 100 min/sms. Als je compleet bent dan wordt het 8,50 eur voor 200 min/sms. Als ik bv naar Ben kijk betaal ik 5 euro voor 100min/sms. Compleet is mooi maar als je de prijs zo hoog maakt ,voelt het toch als een sigaar uit eigen doos. Met de klantenservice valt er ook niet te onderhandelen over een iets gunstiger prijs . Die lullen alleen maar over Compleet en het goede netwerk .Ook al geef je aan dat de concurrent veel goedkoper is ,blijven ze maar hun instructies voor lezen . Vorige week wou ik mijn alles in 1 verlengen en vroeg maar liefst 5 euro korting op een duurder (500 mb ) abbonement met een looptijd van 2 jaar maar ook daar werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. Jammer dat er niets te onderhandelen valt ,want dan zijn er 2 tevreden mensen . Toch maar even verder kijken.
icon

Beste antwoord door Paul_ 21 april 2017, 10:42

Hoi @politieburo, welkom op het forum. Je bedoelt denk ik 150 bel/sms voor €13,50 (i.p.v. 100 bel/sms) bij de huidige sim-only abonnementen. Kan dat kloppen?

Als je puur kijkt naar de prijs dan zijn wij inderdaad niet de goedkoopste. Om het maximale voordeel eruit te halen bij ons is KPN Compleet inderdaad een optie. Scheelt toch weer €5,- per maand en de je hebt dan 300 bel/sms(naast de andere voordelen van Compleet).

Ik hoop dat je bij KPN blijft! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Je bent praktisch altijd beter uit met elke keer overstappen aangezien de meeste providers weinig tot geen moeite doen om klanten te behouden.

KPN komt er vanzelf achter als te veel mensen overstappen
Reputatie 7
Badge +15
Stel dat je over wilt stappen raad ik zelf aan om met de "opzeglijn" te praten om te kijken of het abonnement nog goed bij je past. Mogelijk kunnen ze het abonnement voor je aanpassen.
SjorsK ik heb gewoon een simpel 100min/sms abbo ,dus er is weinig aan te passen. Ik vraag ook niet het onderste uit de kan maar er wordt botweg nee ,gezegd als je vraagt of er iets aan de prijs ,gedaan kan worden. 13.50 eur voor 100 min/sms is toch niet meer van deze tijd ! Robin je hebt waarschijnlijk gelijk maar KPN is een goede provider maar op dit moment erg stug omdat ze schermen met het "compleet" verhaal. Maar misschien is het toch beter om bij andere providers te kijken omdat er wel meer goede zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @politieburo, welkom op het forum. Je bedoelt denk ik 150 bel/sms voor €13,50 (i.p.v. 100 bel/sms) bij de huidige sim-only abonnementen. Kan dat kloppen?

Als je puur kijkt naar de prijs dan zijn wij inderdaad niet de goedkoopste. Om het maximale voordeel eruit te halen bij ons is KPN Compleet inderdaad een optie. Scheelt toch weer €5,- per maand en de je hebt dan 300 bel/sms(naast de andere voordelen van Compleet).

Ik hoop dat je bij KPN blijft! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Paul
Bedankt voor je antwoord .Ik heb het KPN 2015 SO Budget 100 voor 13,57 euro pm. Ik betaal met compleet nog altijd 8,57 eur voor 200 belminuten .Ik zou misschien wel een andere simonly kunnen nemen maar dan betaal je nog steeds 8,50 voor 300 belminuten. Het zou kpn sieren als ze marktconforme prijzen zouden hanteren en dan de compleet korting zouden toe passen. Ik blijf het liefste bij kpn maar door de stugge klantenservice ,ben ik toch aan het rondkijken. Als ik mijn alles in 1 pakket met 2 jaar wil verlengen en een duurder pakket wil nemen en ik vraag of ik misschien het opnemen pakket ,er gratis bij kan krijgen ,is dat onmogelijk. Dan praat je over 5 euro! Hetzelfde gebeurde met de 2 sim only's ,die binnenkort aflopen
Reputatie 7
Badge +24
Ik begrijp wat je bedoelt. Het is sowieso niet mogelijk om een Alles-in-1 abonnement met 2 jaar te verlengen trouwens. Ook ik kan je geen andere prijzen aanbieden of iets dergelijks dus die stugheid die je ervaart zal hier niet veel anders zijn ben ik bang.

Reageer