Beantwoord

Compleet niet actief?

  • 1 November 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb sinds gisteren een KPN mobiel abonnement. De reden is mede omdat ik nu gebruik kan maken van de voordelen van KPN Compleet. Dubbele data, €5 extra korting en gratis zenderpakket. Maar als ik in mijnKPN kijk zie ik mijn voordelen niet??

Kunnen jullie dit voor mij aanpassen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Verdyne de Windt

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 November 2019, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Beste KPN,

 

Ik heb sinds gisteren een KPN mobiel abonnement. De reden is mede omdat ik nu gebruik kan maken van de voordelen van KPN Compleet. Dubbele data, €5 extra korting en gratis zenderpakket. Maar als ik in mijnKPN kijk zie ik mijn voordelen niet??

Kunnen jullie dit voor mij aanpassen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Verdyne de Windt

 

 

 

@Verdyne 

Ik denk dat je nieuwe abonnement niet onder KPN Compleet wordt gebracht, maar onder de nieuwe noemer “Hussel”. Dat ziet er dan net iets anders uit. bv. geen dubbele data.

Beste Sharif,

Mijn orderbevestiging is op basis van KPN Compleet.  

Zie hieronder,

Met vriendelijke groet,

 

Verdyne de Windt

Reputatie 7
Badge +24

Hi Verdyne, welkom op het forum. 

Ik kan er nu nog niets over zeggen, heb je gegevens nog niet voor me. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik kijk het graag voor je na.