Beantwoord

Compleet niet verrekend

  • 21 August 2019
  • 13 reacties
  • 497 keer bekeken

Hoe kan het dan kpn compleet niet wordt verrekend?
Kpn thuis en kpn mobiel
Wil abonnement mobiel verlengen. Maar krijg niet de dubbele data en geen 5 euro korting😏.
Wie kan mij hier mee helpen?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 August 2019, 14:58

Bekijk origineel

13 reacties

Hoe kan het dan kpn compleet niet wordt verrekend?
Kpn thuis en kpn mobiel
Wil abonnement mobiel verlengen. Maar krijg niet de dubbele data en geen 5 euro korting😏.
Wie kan mij hier mee helpen?

Admin: reactie uit ander samengevoegd met je bestaande topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @DINO1981, Welkom op het forum. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Beste @Marina_
Bedankt voor uw reactie.
Heb de gegevens aangepast
Kijk uit naar uw reactie
Reputatie 7
Badge +19
@DINO1981, Het klantnummer mis ik nog. Zou je die nog willen invullen? Het klantnummer staat op je overeenkomst en je facturen.
@Marina_ het zou er nu wel bij moeten staan
Reputatie 7
Badge +19
Het klantnummer van tv/internet zie ik, niet van het mobiele abonnement. Die staat los van dat abonnement. Als je op de facturen van je mobiele abonnement kijkt of op de overeenkomst die je hebt ontvangen na het afsluiten van je mobiele abonnement, kan het niet missen.
In uw eerste reactie staat dat ik mobiele nummer op de plek van klantnummer moest zetten vandaar dat er gee klantnummer vermeld stond. Inmiddels aangepast @Marina_
Reputatie 7
Badge +19
Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen.

Samen met het klantnummer inderdaad. Volgens mij vergeet je het op te slaan, want het mobiele klantnummer zie ik nog steeds niet terug. Dit nummer begint met 20 of 40.
Vervelend ik die nog een poging.
Hopelijk nu we zichtbaar @Marina_
Reputatie 7
Badge +19
@DINO1981, Dat het vervelend is snap ik, maar het is uiteindelijk gelukt! 😉 Het nummer was nooit aangemeld voor KPN Compleet. Dit gaat namelijk niet automatisch. Je bent nu aangemeld, en zal in het vervolg de korting wel ontvangen.
Hartelijk dank voor uw hulp @Marina_
Reputatie 7
Badge +19
Geen dank @DINO1981. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, zien we je graag terug op het forum. Je gegevens blijven een half jaar staan in je forumprofiel 😉 dus mocht je op korte termijn nog een vraag hebben, zal dit sneller verlopen. 😄 Fijne dag verder!

Reageer