Compleet nog niet aangemeld

  • 28 September 2019
  • 4 reacties
  • 313 keer bekeken

Ik heb bijna 3 maanden geleden telefonisch drie simkaarten aangevraagd inclusief een verdubbelaarpakket en 5 euro korting. Ik heb gevraagd of ik zelf iets moest doen om de korting en het pakket te activeren, maar mij werd verteld dat het automatisch zou gaan. Mijn simkaart is nu al circa 3 dagen actief en ik heb geen korting of het pakket. Ik heb een aantal keren gebeld en mij werd verteld dat de medewerker dit zou activeren. vervolgens heb ik nog steeds geen veranderingen gezien. Toen ik weer belde heeft een andere medewerker aangegeven dat het niet geactiveerd was en heeft toen KPN Compleet geregistreerd, maar gaf aan dat het niet lukte. De medewerker zei dat ik teruggebeld zou worden, maar ik heb nog steeds niks gehoord. Ik vind het heel vervelend dat dit zo lang duurt en moeilijk gaat.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Artur19, dat klinkt alsof het aanmelden van KPN Compleet wat meer voeten in de aarde heeft dan het zou moeten hebben! Je noemt de verdubbelaar ook, die kan actief zijn als er ook een vaste aansluiting van ons is. Heb je die ook op hetzelfde adres?

Ik wil voor je kijken waarom dat nog niet is gelukt en wat de status ervan is. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen voorzien van jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en de bewuste 06-nummers? Als je daarna hieronder laat weten dat je dat hebt gedaan kan ik het voor je bekijken.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Artur. Zijn je Compleetvoordelen inmiddels actief? Zo niet, vul alsnog je gegevens in op je profiel en laat hier weten dat je het gedaan hebt.
De Compleetvoordelen zijn actief, maar nu is er een probleem met de verdubbellaar. Het is geactiveerd zonder verdubbellaar. Ik heb al een aantal keer gebeld voor dit probleem, er werd gezegd dat ik 1 maand moet wachten. Dit is echter niet aan mij verteld toen ik dit bestelde. Het contract is 24 maanden geldig, maar de verdubbellaar is dus maar 23 maanden geldig. Waarom is de verdubbelaar niet 24 maanden actief?
Ik weet nog steeds niet of de verdubbellaar werkelijk na een maand geactiveerd zal worden. Als dat niet zo is, dan zal ik dat nog mededelen.
Reputatie 7
Badge +30
Normaliter worden ook alle voordelen tegelijkertijd geactiveerd. Tenzij (nog) niet voldaan is aan een van de voorwaarden voor een van de voordelen. De verdubbelaar krijg je als je zowel vaste als mobiele diensten hebt. Als, bijvoorbeeld, je vaste diensten nog niet opgeleverd zijn, kan het zijn dat het ook iets langer duurt voor het voordeel actief wordt. Het kan verder ook een technisch issue zijn. Maar daar kan ik zonder verdere gegevens niets over zeggen.