Beantwoord

Compleet pakket i.c.m. XS4ALL

  • 15 mei 2019
  • 2 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik ben verplicht overgegaan van mobiel Telfort naar mobiel kpn. Voor de rest ben ik aangesloten bij XS4all. Nu vraag ik het compleet pakket aan, maar die geeft 0 op het verzoek. Waarom werkt dit niet? Hier heb je toch recht op?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 mei 2019, 10:02

Goedemorgen @KPN-Telfort Compleet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je thuis XS4ALL hebt, dien je de aanvraag bij XS4ALL te doen.. Heb je het via onze website geprobeerd, of via die van XS4ALL? Via deze website log je in, en kan je de voordelen aanvragen.

Alle informatie over XS4ALL en KPN, en de samenwerking / voordelen, kan je op onze website vinden! Let erop dat de producten wel op hetzelfde (factuur)adres geregistreerd moeten staan! ;)

Wil je laten weten of het via de website van XS4ALL wel gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @KPN-Telfort Compleet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je thuis XS4ALL hebt, dien je de aanvraag bij XS4ALL te doen.. Heb je het via onze website geprobeerd, of via die van XS4ALL? Via deze website log je in, en kan je de voordelen aanvragen.

Alle informatie over XS4ALL en KPN, en de samenwerking / voordelen, kan je op onze website vinden! Let erop dat de producten wel op hetzelfde (factuur)adres geregistreerd moeten staan! ;)

Wil je laten weten of het via de website van XS4ALL wel gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
@KPN-Telfort Compleet, is het inmiddels gelukt via de website van XS4ALL? 🙂 Ik hoor het graag!

Reageer