Beantwoord

compleet scheiden met je ex niet mogelijk

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Mijn ex en ik zijn al ruim een jaar bezig om onze gegevens te scheiden maar ik blijf zijn gegevens in mijnkpn/ compleet zien... 

Iemand enig idee hoe je dit ongedaan maakt?

Hebben al enkele keren gebeld en gechat met kpn maar vooralsnog blijft t onmogelijk

icon

Beste antwoord door Lisa 4 February 2020, 18:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@VivienneM Allereerst welkom op ons Forum! Wat gek dat je zijn gegevens blijft zien en dat het zo mega lang moet duren. Ik wil graag even met je meekijken wat er precies aan de hand is. Ik neem namelijk aan dat jullie niet meer op hetzelfde adres wonen.:wink:  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee! 
 

Hallo Lisa profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

@VivienneM Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik ga voor je meekijken! 

Reputatie 7
Badge +17

@VivienneM Ik heb meteen even meegekeken. De reden dat je de gegevens van je ex nog zag staan was, omdat de factuurgegevens nog op zijn adres stonden.Het factuuradres bepaald namelijk of iemand KPN Compleet is. Dit heb je netjes aangepast via de MijnKPN. Ik heb het huishouden opnieuw gevalideerd. Je KPN Compleet voordelen zijn nu vervallen en als het goed is zie je zijn gegevens niet meer terug. Heb je zelf nog producten van KPN? Als dit zo is, laat het dan maar weten, want dan maak ik een nieuwe KPN Compleet voor je aan. :slight_smile:

Reageer