Beantwoord

Compleet versus Hussel

  • 20 October 2020
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Goedemorgen

Tot zondag 18 oktober was ik KPN compleet, maar omdat ik mijn gratis zenderpakket Fox Sports wisselde voor het pluspakket, kreeg ik verschillende mails die elkaar tegenspraken. De eerste die ik kreeg dat mijn husselvoordelen waren gestopt, omdat ik Fox sports had opgezegd. Ik begreep daar weinig van, omdat ik compleet was, hussel was mij niet bekend. In ieder geval kreeg ik het pluspakket weer terug op TV, met melding dat ik deze de volgende maand wee kon ruilen. Ik kreeg daar maandag weer een mailtje van, dat mijn gratis pakket het pluspakket was, meteen gevolgd door een mailtje dat het pluspakket stop was gezet, en alle andere voordelen. Plus pakket had ik in eerste instantie nog wel. KPN gebeld, en de medewerker die ik aan de telefoon kreeg, begreep ook niks van de tegenstijdige mailtjes, en vertelde mij dat ik nog compleet was in het systeem, en dat ik de mailtjes kon negeren. Ik had al zo'n voorgevoel, en inderdaad even later was mijn pluspakket verdwenen. Maar weer gebeld, ook deze medewerker begreep er helemaal niks van, en heeft intern gebeld. Die medewerker kreeg ik aan de telefoon, en vertelde mij dat er veel verwarring was met Hussel en Compleet, waar de medewerkers ook niet goed raad mee wisten. Ik kon niet terug naar compleet, maar kon mijn internet, televisie, en vaste telefoon wel omzetten naar Hussel. Wat ik niet wist, was dat mijn mobiele abonnement, wat ik per 19 mei verlengd heb, een Hussel abonnement is. Ik heb nu wel een voorstel gekregen om mijn abonnement op mijn huisadres ook naar Hussel om te zetten, maar na de kortingsperiode betaal ik dan meer, voor hetzelfde als het huidige abonnement, tenminste zoals het voorheen was met de compleet voordelen. Ik begrijp hier weinig van, en vraag me af als ik Fox sport niet had omgewisseld met het pluspakket, of de compleet voordelen nog van toepassing waren. Ik vind dit maar een raar iets, en ben er helemaal gehusseld van, met dat gedoe van Compleet en Hussel. Het valt mij ook tegen hoe KPN met zijn trouwe klanten omgaat. Als ik had geweten dat KPN compleet af zou schaffen, had ik mijn mobiele abonnement niet met twee jaar verlengd. Juist door de voordelen van het compleet heb ik dit verlengd. Anders had ik net zo goed voor een andere provider kunnen kiezen, die goedkoper is, en ook nog meer data. Nu voel ik me gechanteerd, omdat ik nu twee jaar aan dat mobiele abonnement vastzit, en eigenlijk alle compleet kortingen kwijt ben, en om deze weer te krijgen, verplicht ben ook een hussel abonnement voor mijn huisadres te nemen om husselvoordelen weer te krijgen, wat uiteindelijk meer kost, voor precies hetzelfde wat ik nu heb. Kortom, in 1 woord waardeloos!

 

icon

Beste antwoord door Willie Wortel 20 October 2020, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... ik kan er niet veel van volgen. Maar wat je niet moet willen is een Hussel abonnement. Want dan ga je flink meer betalen.

En ik ben er bang voor dat het bij het omswitchen naar FOX Sports de eerste keer meteen al fout gegaan is. Hoe heeft u dat gedaan? Via MijnKPN? Want ik zit nu ook even te kijken. Ik kan de juiste optie zo snel niet eens vinden in MijnKPN.

Wat ik wel kan vinden is Zenderpakket wijzigen.

Heeft u die optie gebruikt?

Ik heb deze gewijzigd via de app op mijn telefoon, op televisie staat nog steeds dat ik compleet ben. Ik heb wel vaker gewisseld op deze manier van gratis pakket. nooit geen probleem. na een kwartier was dit gewijzigd Als ik geweten had, dat het nu een hussel abonnement kreeg, en de voorwaarden daarvan, had ik dat nooit gedaan. Maar toen ik kon verlengen is mij alleen maar gewezen op alle voordelen van compleet, er is nooit over hussel gesproken. Ik zie nu heel veel mensen die tegen de onduidelijkheden van Hussel en Compleet zijn aangelopen. Misschien tijd om de belbus van Kassa, of Fons van Radar eens op KPN af te sturen, voor duidelijke uitleg. Ik vind dit misleiding, en minachting van KPN voor z'n klanten. Het gaat alleen maar om de centjes. 

O ja, vergeten. Jij kunt nu nog wel switchen van gratis pakket, zie ik. Dat staat er bij mij nu ook nog steeds op televisie. In de app op de telefoon is het wel veranderd. Film 1 is er ook bijgekomen zie ik

 

 

Reputatie 7
Badge +24

O ja, vergeten. Jij kunt nu nog wel switchen van gratis pakket, zie ik.

Ja... maar er staat bij mij niet nadrukkelijk bij dat FOX dan gratis zou zijn.

Dat is inderdaad waar, ik weet ook niet meer hoe dat bij mij was met het gratis pakket via de televisie. Ik heb meestal via de app op mijn smartphone gewisseld van gratis pakket Dat was nooit geen probleem, tot zondag 18 oktober. Ik ben in september nog van het pluspakket naar fox sports gegaan, ook geen probleem. Ik vond niet veel meer aan het voetbal, dus daarom weer terug naar het pluspakket. Dat zette een kettingreactie in werking, van Email berichten, die elkaar tegenspraken met compleet en hussel. ik ben nu compleet gehusseld van die E-mails. 

Inmiddels is het probleem als het goed is, nu opgelost. Ik belde om de nieuwe voorgestelde wijziging te annuleren, en heb het probleem uitgelegd. Als het goed is, ben ik nu weer compleet.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Willie Wortel. Welkom op het KPN Forum. Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels weer is opgelost! Als je toch nog vragen hebt in de toekomst, dan horen we dat graag van je!