Beantwoord

Compleet vervalt

  • 31 januari 2018
  • 3 reacties
  • 389 keer bekeken

Beste.

Ik heb net een sms gekregen waarin staat dat mn KPN Compleet is vervallen omdat er geen tweede abbonnement op mijn adres staat. Terwijl ik sinds 1 januari mobiel heb en daarvoor ook internet en tv al had.

Kan iemand mij helpen?

Grt Anne
icon

Beste antwoord door PeterG 31 januari 2018, 12:51

Heb je die mobiel wel aangemeld bij Compleet?
http://kpn.com/compleet (meld HIER al je abonnementen aan)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je die mobiel wel aangemeld bij Compleet?
http://kpn.com/compleet (meld HIER al je abonnementen aan)
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Anne1985Amsterdam, welkom! Ik vermoed ook dat er dan een aanmelding mist voor Compleet. Maar ik zoek het graag voor je uit. Reageer je op m'n priv├ębericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Anne1985Amsterdam dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer