Beantwoord

Compleet voordeel 5 Euro wordt maar niet geactiveerd bij 2 van de 3 abonnementen.

  • 25 April 2019
  • 21 reacties
  • 2822 keer bekeken

Ik ben al jaren tevreden KPN mobiel gebruiken met 3 abonnementen en compleet voordelen. Sinds 28 maart heb ik mijn abonnementen over laten zetten en sindsdien ben ik op 2 van de 3 abonnementen mijn KPN voordeel van 5 Euro kwijt. MBs delen lukt wel en ze worden ook alle 3 zichtbaar in mijn KPN.

De gratis spotify premium weghalen bij mijn abonnement, lukte wel heel goed. 🤔

Ik heb al vaak contact gehad met de helpdesk en de compleet desk, maar blijkbaar lukt het niet om de 5 euro korting te verwerken op de andere 2 abonnementen.

Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en of dit nog goed komt?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,
Antoine.
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 June 2019, 13:37

Bekijk origineel

21 reacties

Hallo @Antoine van Wijk ,
Bij mijn weten krijg je per huishouden een financiële korting en niet per pakket, de overige emolumenten gelden bij mijn weten wèl per mobiel abonnement.
Hoi Jan,

Bedankt voor je reactie, maar dat is niet juist. Op de website staat vermeld dat je per abonnement een korting van 5 euro krijgt. Dat is ook zo gemeld door de helpdesk en de compleet desk.

Zie ook de website https://www.kpn.com/compleet.htm:

Iedere maand € 5,- korting

Iedere maand krijg je op elk mobiel abonnement € 5,- korting. Zo bespaar je jaarlijks maar liefst € 60,- op ieder KPN Mobiel abonnement op jouw adres.

Mvg,
Antoine.
Hallo @Antoine van Wijk ,
oké.
Dan is dat anders geregeld dan bij Telfort.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Antoine van Wijk Dat is inderdaad een vreemde situatie. Ik heb er zelf naar gekeken en ik zie wat je bedoelt: ik kan je alleen niet vertellen waar het door komt. Ik heb het besproken met een collega die over de voordelen van Compleet gaat en zij gaan dit verder voor je uitzoeken. Zodra ze hebben achterhaald wat er nu aan de hand is wordt je hierover gebeld.
Ook nog bij KPN winkel geweest... Ze konden me daar vertellen dat het een probleem is en dat het geëscaleerd is.

Ik wacht af... Inmiddels al weer 10 dagen verder, maar nog geen enkele vooruitgang of reactie. 😢
Reputatie 7
Badge +20
Ook nog bij KPN winkel geweest... Ze konden me daar vertellen dat het een probleem is en dat het geëscaleerd is.

Ik wacht af... Inmiddels al weer 10 dagen verder, maar nog geen enkele vooruitgang of reactie. 😢

Ik heb zojuist ook nog even navraag gedaan. Er is inderdaad een probleem, dat ergens diep in de systemen zit. Dat is nog niet opgelost, maar men werkt er aan. Hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost. 😞
@Bart_ En weer een week verder zonder enige reactie... Ik blijf dit hier maar melden in de hoop dat het een keer goed komt. Al meer dan 1,5 maand onderweg. Dit is in mijn ogen onacceptabel voor een bedrijf als KPN.

Hoe moeilijk kan het toekennen van 5 euro korting zijn...
Reputatie 7
Badge +20
Ik ben het volstrekt met je eens. Helaas is het achterliggende probleem gecompliceerd. Nu ben ik het met je eens dat jij hier niet de dupe van hoeft te worden en het zal ook zeker netjes met je opgelost worden. Ik zie dat er eind deze week weer een update naar je toe zou moeten gaan. Ik kan niet anders dan je vragen dit even af te wachten 😞
Tsja.... weer 9 dagen verder en geen enkele actie of reactie... 😥
@Bart_ En weer 10 dagen verder. Nu wordt het zelfs op dit forum stil... 🤔
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Antoine van Wijk Ik wilde het absoluut niet stil laten worden en ik ben je zeker niet vergeten. Ik ben achter de schermen hard bezig geweest om dit probleem opgelost te krijgen. Als extra toelichting: het probleem is terug te voeren op een fout in een intern systeem. Deze fout zorgde er ook voor dat er geen verzoek terecht is gekomen bij de afdeling contact met jou moest opnemen, waardoor je lang in het luchtledige hebt gehangen. Dit had natuurlijk niet ten koste van jou moeten gaan en ik vind het heel vervelend dat dit wel is gebeurd.

Inmiddels moet het probleem zijn opgelost. Ik heb zojuist met een collega samen op beide nummers de betreffende korting weer toe kunnen voegen. Vanzelfsprekend heb ik ook per nummer de misgelopen korting aan je laten vergoeden; dit komt op je komende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur terecht. Nogmaals mijn excuses voor het hele lange wachten.
Beste @Bart_ ,

Bedankt voor je reactie en de bijbehorende acties!

Ik heb direct even mijnKPN nagekeken en zag dat de korting inderdaad zichtbaar is geworden op 1 van de 2 nummers die nog niet goed stonden. Op het overzicht is bij 1 nummer de korting niet zichtbaar, maar de abonnementskosten zijn wel aangepast. Dus dat zal wel goed zijn daarmee.
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te horen. Ik ga er vanuit dat het nu inderdaad in orde is. Als iets toch nog niet goed is, laat het me dan weten.
@Bart_ Begint op een echte never ending story te lijken... Nu krijgen we vandaag het bericht dat de korting eraf is bij het ene abonnement dat in het begin goed stond. Treurig.

De kortingen die toegezegd zijn op de andere abo's, zijn helaas nog steeds niet op de factuur verwerkt tot nu toe.
Reputatie 7
Badge +20
@Antoine van Wijk Dat vind ik niet alleen heel bijzonder, maar ook erg kwalijk. Ik kan inderdaad zien gisteren iets is gebeurd met dit nummer. Ik heb direct het verzoek gedaan om dit spoedig mogelijk te herstellen. Ik hou het wederom voor je in de gaten. Mijn oprechte excuses.
Overigens: de credit van de kosten heb ik zelf verwerkt. Deze staat klaar voor verwerking op de aankomende factuur.
@Bart_ Ik heb eea even afgewacht (ook ivm nieuwe maand), maar het abonnement is nog niet aangepast. Ben benieuwd hoe lang dit nu toch weer gaat duren.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Antoine van Wijk Ik hoop samen met je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Er is zogezegd iets mis in een achterliggend systeem en dat staat helaas los van het ingaan van de nieuwe maand. Buiten dat kan ik me voorstellen dat je inmiddels goed klaar bent met deze zich maar voortslepende kwestie. Ik zie dat je al wel met een collega hebt gesproken, naar aanleiding van mijn melding? Ik blijf 'm uiteraard zelf ook in de gaten houden.
@Bart_ Bedankt voor je reactie. Ik wordt inderdaad niet enthousiast van het voortslepende karakter, maar ik houd hoop!

Ik heb met niemand gesproken naar aanleiding van jouw melding. Dat klopt niet en dat vind ik wel belangrijk om te melden. Er is wel een telefoontje vanuit KPN met mijn zoon geweest, maar van hem kun je (helaas) niet verwachten dat hij inhoudelijk weet wat er speelt en hij heeft ook niet onthouden wat er gezegd was.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en heel goed dat je nog even meldt dat men niet met jóu heeft gesproken. Dat is slordig vanuit ons. Wat ik er van kan zien is dat de collega heeft aangegeven de melding in behandeling te hebben genomen en dat men werkt aan een oplossing.
Hopelijk de laatste update... Alle abonnementen staan nu goed, dus als de systemen geen gekke dingen gaan doen, kunnen we het gedoe achter ons laten. 🙂

@Bart_ Bedankt voor de ondersteuning.👍
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Antoine van Wijk Dat is een goeie update. Ik hoop van harte dat het nu goed blijft gaan. 🙂

Reageer