Beantwoord

Compleet voordeel (mobiel) nog niet gekregen na 4 werkdagen

  • 8 June 2019
  • 5 reacties
  • 468 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6
Beste KPN,

ik heb 4 werkdagen geleden internet en tv aangevraagd en ziggo door jullie laten opzeggen via de overstapservice en aangezien ik al kpn mobiel heb ben ik al compleet. Echter, toen ik het aanvroeg stond er “Jouw compleet voordeel op mobiel (€5,-/maand korting en dubbel zoveel data) krijg je al over 4 werkdagen....alleen tot op heden heb ik dat nog niet.

Kunnen jullie alsnog ervoor zorgen dat dat gebeurd.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 15:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ferry1984, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Bij een nieuwe KPN Compleet aanvraag waarbij het vaste product nog niet actief is, kan het tot 7 dagen duren voordat KPN Compleet voor het mobiele abonnement wordt toegevoegd. Ik zie namelijk wel een registratie staan, maar het wacht nog op goedkeuring vanuit het vaste abonnement (omdat deze nog niet actief is). Ik ga er vanuit dat het in de loop van volgende week geregeld wordt! Zo niet, dan kijken we er even opnieuw naar. Wil je me een berichtje sturen op het moment dat het bijvoorbeeld woensdag nog niet geregeld is en je de voordelen nog niet ontvangt? 😉
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Susan,

Bedankt voor je reactie.
Ik zal je woensdag laten weten of het geregeld is.
Onderstaande screenshot is wat ik las en wat ik zag staan in dat groene kader, dat is dan wel erg misleidend.
Persoonlijk vind ik gewoon dat jullie moeten waarmaken wat daar gezegd wordt!

Reputatie 7
Badge +21
Klopt, maximaal 3-4 dagen wanneer het om een nieuwe registratie gaat. Echter gooit het feit dat jouw vaste abonnement nog niet actief is, in dit geval roet in het eten. Maar dat zou dan ook op die manier gecommuniceerd moeten worden, daar ben ik het mee eens! We wachten woensdag af, en anders zie ik je graag terug in het topic en ga ik er opnieuw achteraan!
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Susan,

Kreeg vandaag dit mailtje dus alles is geregeld.
Top! Ik ben blij!😀

Reputatie 7
Badge +21
Ah kijk, fijn om te zien @Ferry1984. Geniet van de voordelen! 😉

Reageer