Beantwoord

Compleet voordeel niet bij Hussel

  • 3 November 2019
  • 5 reacties
  • 307 keer bekeken

Beste Rob E. & KPN

 

Mij is exact hetzelfde gebeurt. 2 mobiele abonnementen verlengd. Wij hebben

Tv, internet, vaste telefonie, 2e ontvanger, extra 3e digitenne ontvanger en geen voordeel meer.

NERGENS werd dit bij de verlenging gemeldt en ik kon alleen hussel abonnementen kiezen.

Zeer misleidend naar mijn idee en de communicatie hierover met een medewerkster verliep niet op een fijnr manier.

Ik ben meer dan 15 jaar klant van KPN en dit jaar bleek ten eerste al dat bij 1 van de mobiele abonnementen geen korting was berekend over 4 (!) jaar. Nu dit geintje erbij en ik heb besloten in ieder geval met de tv en internet dan maar eens naar een andere provider te gaan. Jammer KPN !

Een klacht indienen hierover was ook niet mogelijk gaf de medewerkster aan en de chat werd eenzijdig verbroken.…

 

Arnold Evertsen

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jiske_ 5 November 2019, 16:09

Bekijk origineel

5 reacties

@Kpn ik heb de voorwaarden erop nagelopen en in de voorwaarden die ik ontvangen heb staat niet dat hussel abonnementen niet meetellen in KPN Compleet. Ik het dan ook melden bij de Geschilencommissie.

Badge +19

Het staat toch echt duidelijk op de site. 

 

Reputatie 7

De KPN Compleet voordelen op jouw Internet en TV abonnement behoren dus actief te blijven. Voor jouw mobiele abonnementen zijn nu alleen nog maar de KPN Hussel voordelen van toepassing.

Reputatie 5
Badge +7

De KPN Compleet voordelen op jouw Internet en TV abonnement behoren dus actief te blijven. Voor jouw mobiele abonnementen zijn nu alleen nog maar de KPN Hussel voordelen van toepassing.

 

Hi @ArnoldEv welkom op ons KPN forum. Als je het vaste abonnement op het oude contract laat staan gebeurd er inderdaad niks met je compleet voordelen. Mocht dit wel het geval zijn kan ik met je mee kijken. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

 

De voordelen van KPN compleet/de Hussel is een extra cadeau, dit staat daarom niet op je contract. Mocht je nog vragen hebben over de Hussel voorwaarden kan je ze op onze site vinden. 

 

Ik heb vandaag gesproken met de klachtbehandelaar. Deze gaf mij aan dat zolang ik het vaste abonnement niet wijzig de nog overgebleven voordelen intact blijven. Dus ik laat het nu voor wat het is zodat ik een maand opzegtermijn houd.

Ik vind het vreemd dat KPN de voordelen weg haalt. Ik neem daarom even de tijd om een abonnement bij een andere aanbieder uit te zoeken.

En dat is jammer want ik was altijd tevreden over KPN. Maar de vaagheid en ook eerder dit jaar een soortgelijk voorval hebben me een gevoel gegeven van geen vertrouwen. Ik heb dat gevoel in het gesprek aangegeven.

Reageer