Beantwoord

Compleet voordeel vervallen

  • 26 June 2020
  • 6 reacties
  • 309 keer bekeken

Mijn compleet voordeel is vervallen. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 July 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedemiddag. bent u soms van pakket gewisseld.naar hussel .🤔

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Compleet weg,

Heb je wat meer informatie? Compleet voordelen vallen weg als niet meer alle abonnementen op hetzelfde adres staan of als er een abonnement wegvalt wat essentieel is voor de compleet voorwaarden. 
Of in het geval wat Cornelis aangeeft, maar bij hussel worden een deel van je compleet voordelen vervangen en niet zomaar verwijderd. 
Wat staat er in het mailtje dat je ontvangen hebt? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Compleet weg. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom de KPN Compleet voordelen zijn komen te vervallen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Compleet weg. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom de KPN Compleet voordelen zijn komen te vervallen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hier hetzelfde probleem. Onze abonnementen verlengd naar Hussel en de compleet voordelen (verdubbeling) zijn weg. Bewust gekozen voor een goedkoper abonnement vanwege de verdubbeling :-(

Reputatie 7
Badge +24

Tja, dubbele data bestaat niet meer bij Hussel.Â