Beantwoord

Compleet voordelen anders na verlenging?

• 2 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 622 keer bekeken

Op het einde van deze maand kan ik verlengen. Ik heb nog het oude familievoordeel pakket van 10 euro korting per maand.

Nu heb ik een vraag hierover. Op dit adres zijn alleen 2 mobiele telefoon abbo's afgesloten.

Gisteren had ik begrepen dat ik bij het verlengen een nieuwe aanvraag moet doen voor compleet en dan zou er het volgende veranderen.

Mijn vrouw en ik krijgen allebei 5 euro korting, gratis onderling bellen en MB delen. Er werd me ook verteld dat de data verdubbeld werd en  de belminuten. Nu ben ik aan het kijken op de website en dan zie ik daar niets over staan.

Concreet is mijn vraag dus:

Wat veranderd er als ik verleng en dus opnieuw compleet aanvraag?

Admin: titel verduidelijkt

icon

Beste antwoord door Erik_ 6 oktober 2015, 10:01

Hallo

Welkom op het forum! Jammer dat de informatie die je hebt gekregen niet helemaal eenduidig was. Als je verlengt kan de collega ook de nieuwe compleet aanvraag voor je regelen. Je krijgt dan inderdaad op beide abonnementen €5 korting, kunt onderling gratis bellen en MB's naar elkaar versturen.

Zoals Robin ook al aangeeft krijg je de verdubbeling van de data alleen als je ook internet thuis van ons afneemt. 

Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb ook via kpn gekeken maar blijkbaar verkeerd beoordeeld wat er stond, zag wel dat het per telefoon was maar dacht dat je na internet thuis nog eens 5 euro korting zou krijgen. Nu ik het nogmaals lees is het gewoon per telefoon 5 euro korting.

Reputatie 7
Badge +30

satshow schreef op 7 okt '15 om 18:30u

Ik las ergens dat je extra 5 euro korting krijgt als je internet thuis afneemt. Is dat 5 euro per telefoon abonnement, dus 10 euro totaal als je 2 abonnementen hebt of gewoon 5 euro extra?

Dit is ook niet helemaal waar. Het beste is om deze site aan te houden. Staat daar dat je €5 korting krijgt, dan is dat per abonnement

Robin

Ik las ergens dat je extra 5 euro korting krijgt als je internet thuis afneemt. Is dat 5 euro per telefoon abonnement, dus 10 euro totaal als je 2 abonnementen hebt of gewoon 5 euro extra?

Reputatie 7
Badge +27
Zeker! Zolang het abonnement via KPN loopt maakt het niet uit of je dat abonnement afsluit direct bij ons, of bij een andere (web)winkel.

Neem aan dat zoiets ook kan via een andere webshop als ik daar verleng bij KPN, de telefoon die ik op het oog heb bieden jullie namelijk niet aan.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo

Welkom op het forum! Jammer dat de informatie die je hebt gekregen niet helemaal eenduidig was. Als je verlengt kan de collega ook de nieuwe compleet aanvraag voor je regelen. Je krijgt dan inderdaad op beide abonnementen €5 korting, kunt onderling gratis bellen en MB's naar elkaar versturen.

Zoals Robin ook al aangeeft krijg je de verdubbeling van de data alleen als je ook internet thuis van ons afneemt. 

Ja dat had ik daarna eens bekeken en toen zag ik inderdaad dat er 5 euro vanaf gaat en mb delen en onderling gratis bellen. Daarom vond ik het al zo vreemd dat mijn data en belminuten verdubbeld zouden worden bij de verlenging zoals door 2 personen verteld.

Vandaar dat ik het hier nogmaals vraag.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Op deze site is een voordeelchecker: https://www.kpn.com/prive/krijg-meer/kpn-compleet/voordelen.htm

Als je daar invult dat je 2 abonnementen hebt krijg je de bijbehorende voordelen te zien.

Robin
Ja hoor geen probleem. 

Twee verschillende personen, 1 via de telefoon die ik eergisteren gesproken heb en via de chat gisteren. Via de site kon ik dat niet terugvinden maar heb het wel van 2 verschillende medewerkers gehoord van KPN.

Heb zelfs een copie van het chatgesprek

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

In jouw geval zal Familie voordeel vervallen.

Compleet zal daar voor in de plaats komen: met twee mobiele abonnementen: MB's delen en 5€ korting.
Als je ook thuis-internet afneemt krijg je de data verdubbeling.

Mag ik vragen wie je dat verteld heeft?

Robin

Reageer