Nu heb ik een vraag hierover. Op dit adres zijn alleen 2 mobiele telefoon abbo's afgesloten.
Gisteren had ik begrepen dat ik bij het verlengen een nieuwe aanvraag moet doen voor compleet en dan zou er het volgende veranderen.
Mijn vrouw en ik krijgen allebei 5 euro korting, gratis onderling bellen en MB delen. Er werd me ook verteld dat de data verdubbeld werd en de belminuten. Nu ben ik aan het kijken op de website en dan zie ik daar niets over staan.
Concreet is mijn vraag dus:
Wat veranderd er als ik verleng en dus opnieuw compleet aanvraag?
Admin: titel verduidelijkt
Beste antwoord door Erik_
Hallo
Welkom op het forum! Jammer dat de informatie die je hebt gekregen niet helemaal eenduidig was. Als je verlengt kan de collega ook de nieuwe compleet aanvraag voor je regelen. Je krijgt dan inderdaad op beide abonnementen €5 korting, kunt onderling gratis bellen en MB's naar elkaar versturen.
Zoals Robin ook al aangeeft krijg je de verdubbeling van de data alleen als je ook internet thuis van ons afneemt.
Bekijk origineel
Welkom op het forum! Jammer dat de informatie die je hebt gekregen niet helemaal eenduidig was. Als je verlengt kan de collega ook de nieuwe compleet aanvraag voor je regelen. Je krijgt dan inderdaad op beide abonnementen €5 korting, kunt onderling gratis bellen en MB's naar elkaar versturen.
Zoals Robin ook al aangeeft krijg je de verdubbeling van de data alleen als je ook internet thuis van ons afneemt.