Beantwoord

Compleet voordelen zonder TV

  • 9 August 2019
  • 6 reacties
  • 674 keer bekeken

Ik heb kpn compleet + mobiel bellen.
Kijk al jaren geen tv meer
Dus nu afgesloten
Zou ik een bericht van kpn goed hebben begrepen, dan ben ik niet meer compleet.
Dat is dan strijdig met het telefonisch advies dat ik bij kpn heb ingewonnen
A
Ben ik nu compleet ?
B
Hoe kan ik dat gesprek achterhalen ?
mvg
Mieke

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door PeterG 9 August 2019, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Mieke,

Zonder TV ben je niet meer KPNCompleet. Je bespaart daarmee 10 euro per maand. Aan de andere kant kunnen er weer extra kosten bijkomen voor je telefoonabonnement. Ik dacht dat dit 5 euro per abonnement per maand betreft.

Je kunt dus zelf nagaan wat voor jou het beste is.

Of dat gesprek te achterhalen is? Ik zou het niet weten.

Maar als het echt nodig mocht zijn, Is KPN Compleet toch zo weer aangezet?
Badge +19
Weet jij dat zeker @Noordzee? Volgens mij krijg je € 5,00 Korting en dubbele data bij internet en mobiel.
Joep heeft er verstand van.
Bedankt Joep !
Voor KPN Compleet hoef je niet persé Interactieve TV te hebben inderdaad.

Alleen vast internet van KPN en één of meer mobiele KPN abonnementen maakt ook al dat je onder KPN Compleet valt.
KPN Compleet is geen abonnementsvorm. Je hebt het als je v.a. 2 (ook 2 mobiele bv.) abonnementen bij KPN hebt afgesloten.

Dubbele data heb je als je vast internet én 1 of meer mobiele abonnementen hebt.

https://www.kpn.com/compleet
Wat bij internet zonder tv vervalt is het plus pakket of fox sports als compleet keuze en het gebruik van de itv app. Dat laatste is slechts een vermoeden. De eerste 2 zullen voor zich spreken.
Reputatie 7
Hallo @Mieke56, zo te zien is je vraag al beantwoord. Ook zonder televisie van ons kan je inderdaad gewoon KPN Compleet blijven. Wel worden de voordelen dan wat anders, zoals het al genoemde zenderpakket wat je dan niet meer hebt. Op onze website kan je aanvinken welke producten je nog van ons hebt en zie je welke voordelen je daarmee hebt.
Als je internet plus een of meer mobiele abonnementen hebt, krijg je 5 euro korting per mobiel abonnement en dubbele data en onderling bellen. Als er meerdere mobiele abonnementen zijn kunnen die onderling MB's uitwisselen.
Met 2 mobiele abonnementen zonder een vaste internetaansluiting krijg je dezelfde voordelen behalve de dubbele data.