Beantwoord

Compleet vraag

• 1 juni 2017
  • 2 reacties
  • 334 keer bekeken

Alles in 1 hebben we al wat jaren en sinds vandaag mijn mobiele abonnement geactiveerd en vanaf volgende week ook van mijn vrouw.

Als ik op de app kijk zie ik alleen dat Kpn compleet verwerkt moet worden. Hoe lang kan dit duren? Verdubbeling van mbs zijn nog niet zichtbaar en app kampt momenteel met storingen.

Als ik kijk naar abonnement kijk zie ik een onjuist bedrag staan. In mijn geval 45 euro abonnement en 22 euro toestel. Klopt dit wel?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 2 juni 2017, 18:55

Ha Chris, leuk je weer op ons forum te zien! Ik zie dat je vannacht de voordelen van Compleet gekregen hebt, heb je een sms gekregen? Daarnaast zie ik dat je op het abonnement van €45 een actiekorting van €17 krijgt. Klopt dat ook? Die actiekorting zie je niet terug in MijnKPN, maar die staat wel op de factuur.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Chris, je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles duidelijk is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten.
Reputatie 7
Badge +27
Ha Chris, leuk je weer op ons forum te zien! Ik zie dat je vannacht de voordelen van Compleet gekregen hebt, heb je een sms gekregen? Daarnaast zie ik dat je op het abonnement van €45 een actiekorting van €17 krijgt. Klopt dat ook? Die actiekorting zie je niet terug in MijnKPN, maar die staat wel op de factuur.

Reageer