Beantwoord

Compleet wisselen pluspakket

  • 30 December 2019
  • 10 reacties
  • 282 keer bekeken

Ik kan alleen nog maar gratis gebruik maken van fox sport eredivisie.

wisselen naar pluspakket gaat niet

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 January 2020, 10:58

Bekijk origineel

10 reacties

Heb je het pluspakket momenteel ook aan, maar dan betaald?

Nee, enkel fox sport via compleet

Vreemd. Dan zou je op de decoder, onder Compleet bij pakketten, 'gewoon’ moeten kunnen wisselen. Dit kun je één keer per maand (per 30/31 dagen dus) doen.

Klopt, doet ie ook altijd maar nu niet?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Anabben, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je het nu niet omwisselen kan.. Heb je het de afgelopen maand al gewijzigd? Dan kan het zijn dat je nog even moet wachten. Je kan het namelijk 1 keer per maand omwisselen. Lukt het trouwens ook niet via de MijnKPN omgeving?

Heb je het de afgelopen tijd niet gewijzigd, dan kijk ik graag even met je mee! Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!

Mijn profiel is al compleet en nee, volgens mij heb ik zeker 3 maandag niet gewisseld.

Ook niet een andere wijziging de afgelopen 30 dagen?

Nee

Reputatie 7
Badge +21

@Anabben ik zie dat het in oktober voor het laatst is aangepast. Vreemd dat het niet gewijzigd kan worden door jou zelf! Ik heb gekeken en mij lukt het helaas ook niet, dus ik heb een ticket aangemaakt voor de KPN Compleet desk. Ik ga er vanuit dat zij het zo snel mogelijk wijzigen én oplossen zodat je het de volgende keer wel zelf kan omwisselen. Mijn excuses voor het ongemak in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +21

@Anabben, volgens mijn informatie is het inmiddels aangepast en kan je weer naar de zenders van het Pluspakket kijken. Klopt dat?

Reageer