Compleet worden, maar wil geen aansluitkosten betalen

• 14 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 2253 keer bekeken

Badge
In principe hier wel belangstelling voor. Aangezien ik een mobiel van mijn werk heb maak ik privé nog steeds gebruik van een prepay ook van KPN overigens. Dus had ik wel oren naar een simonly. Zo kan ik ook gebruik maken van de kortingen. Vervolgens ontstonden de problemen. Het beltegoed van ongeveer 25 euro moest dan teruggestort worden. Moeilijk moeilijk. Toen de mededeling 25 euro aansluitkosten. Wat een onzin. Ik heb een peperduur glasvezel alles in 1 abonnement en dan nog een keer aansluitkosten betalen. Klantloyaliteit, inmiddels ruim 40 jaar is een onbekend begrip. Dus misschien maar gewoon maar helemaal overstappen. Is dit een vraag? Nee eigenlijk meer een frustratie.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Niek_2014, welkom op het forum! Wat leuk dat je interesse hebt om Compleet te worden! Graag kijk ik wat ik in jouw specifieke situatie kan doen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Niek, bedankt voor je privébericht! Ik heb intern overlegd over de situatie. Helaas kunnen wij je financieel niet tegemoet komen hierin 😞 Mijn excuses voor het ongemak!
Badge
Hai Koen. Dank voor de poging wat eigenlijk geen poging mag heten want de KPN doet veelal weinig tot niets voor zijn vaste cliëntele. Tijd voor een andere provider. Gelukkig voldoende keuze in NL.

Groet en nog een fijne avond,
Niek
Dat is nou precies wat mij ook tegenhoud!!!
Korting voor het eerste halfjaar is er ook al af, blijft niks over voor de vaste klant
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ellen, welkom op het forum! Voor elke nieuwe aansluiting, of dit nu vast of mobiel is, moeten er achter de schermen allerlei handelingen worden verricht. Zowel door systemen als door personen. Dit brengt kosten met zich mee. Kosten die we opvangen door het rekenen van aansluitkosten. Het is dan ook helaas niet mogelijk om dit niet in rekening te brengen. Ik hoop dat het waarom zo wat duidelijker is 🙂
Reputatie 6
Badge +9
En wat is de zin van overstappen? Bij die nieuwe provider betaal je ook aansluitkosten, en ook die heeft net als KPN vaak geen actie voor vaste klanten, wel vaak een nieuwe klanten korting.

Eigenlijk is de enige optie bij zowel mobiele als triple pay pakketten na elk contract overstappen als je echt flink voordeel wilt genieten.

Reageer