Vraag

Compleet worden met abonnement op naam van iemand die op een ander adres woont

• 20 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 508 keer bekeken

Beste KPN,
Mijn moeder heeft van KPN televisie internet en bellen, maar geen mobiel abonnement ik heb zelf wel een mobiel abonnement bij jullie maar dat abonnement staat op mijn vaders naam mijn vader woont niet bij ons maar jullie hebben nu die actie van KPN compleet en mijn vraag is, is er een mogelijkheid dat ik en mijn moeder toch KPN compleet kunnen krijgen ondanks dat mijn vader mijn mobiel abonnement betaald?
Mvg Jeremy

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Als je bij je moeder woont kan je het adres van je abonnement verhuizen naar het adres van je moeder. Hiermee verhuis je ook alle correspondentie. Bijvoorbeeld als je simkaart defect is.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @jeremy98, welkom op het forum!

Wat Sjors aangeeft klopt inderdaad. De diensten (mobiel en Alles-in-1) moeten op 1 adres staan. Dus als jouw vader het goed vindt (aangezien het op zijn naam staat) om het adres aan te passen naar die van jouw moeder kan je Compleet worden. In de praktijk kan die aanpassing van het adres geen kwaad aangezien de meeste 'brieven' tegenwoordig per e-mail gaan.

Hij/jij kan het adres aanpassen via MijnKPN. Zodra het adres is aangepast kan je je Compleet melden.

Geeft dit voldoende antwoord op je vraag?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @jeremy98. Is alles inmiddels duidelijk? Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust 🙂
Hoi Paul
Sorry was een tijdje niet op het forum geweest maar ik ga het proberen. Dankjuliewel voor de oplossing

Reageer