Beantwoord

Compleet zenderpakket wisselen lukt niet via tv-menu

  • 7 January 2020
  • 6 reacties
  • 614 keer bekeken

Ik wilde wisselen van Fox eredivise naar Pluspakket, iets wat ik al jaren doe als de competitie stil ligt. Nie geeft de tv aan dat dit niet meer mogelijk is. Is deze optie komen te vervallen en waarom? en ik heb KPN Compleet.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door WilcoHeuvel 7 January 2020, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@WilcoHeuvel

Heb je nu mss het pluspakket betaald? Het betaalde pakket eerst opzeggen, 24 uur wachten en dan wisselen.

De eredivisie start echter 17 januari alweer en de Keuken Kampioendivisie start dit weekend. En inmiddels is er wel andere leuke sport op F.S. begonnen. Zoals live tennis met Kiki Bertens.

→ Het is economischer om het F.S. pakket onder KPN Compleet te laten vallen. Dat is nml 12,99 (6 zenders) en pluspakket is 9,99.

@WilcoHeuvel

Heb je nu mss het pluspakket betaald? Het betaalde pakket eerst opzeggen, 24 uur wachten en dan wisselen.

De eredivisie start echter 17 januari alweer en de Keuken Kampioendivisie start dit weekend. En inmiddels is er wel andere leuke sport op F.S. begonnen. Zoals live tennis met Kiki Bertens.

→ Het is economischer om het F.S. pakket onder KPN Compleet te laten vallen. Dat is nml 12,99 (6 zenders) en pluspakket is 9,99.


Ik heb het op kunnen lossen via mijn KPN, daar kon ik FS wel wisselen met Pluspakket . Via het menu op TV werkt het niet meer, volgens mij is dat een omissie?

Reputatie 6
Badge +9

Dag @WilcoHeuvel. Van harte welkom hier. Goed dat je dit meldt. Ik begrijp dat het inmiddels is gelukt om FOX Sports uit te zetten en het Pluspakket aan te zetten. Dat zou ook nog gewoon via het iTV menu moeten werken via [Mijn service] > [Zenderpakketten]. Welke stappen doorloop je precies en wat is exact de melding die je krijgt? Kun je daar eens een foto van delen hier? 

Ik wil graag wisselen van Fox sport naar het gratis pluspakket.

Maar dat lukt mij niet. Zie bijgevoegde foto.

Kunt u mij vertellen wat ik fout doe ?
mvg. A.M. Aarssen.

Niets doe je fout. Door een systeemfout (na de introductie van nieuwe abonnementen) lijkt het KPN Compleet wisselen niet meer te werken via ontvanger en zelfs ook niet via MijnKPN. Al zou je dat nog wel even kunnen proberen natuurlijk. Dat werkt dan weer niet bij iedereen niet.

Een medewerker kan het (nog) wel voor je doen. Daarvoor kun je bellen op werkdagen van 8:30 tot 22:00 naar nummer 0800-0402.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Carlo64. Welkom hier op het Forum. Dat zou gewoon moeten lukken via het iTV menu, tenzij je het pakket al een keer eerder in de maand hebt gewijzigd. Er is bij ons geen systeemfout bekend en ik kan het probleem tevens niet reproduceren. Maar ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een van mijn collega's en de wissel van zenderpakket is gelukt. Kun je dat bevestigen? :slight_smile: