De ellende duurt inmiddels 4 maanden.
Na een klacht bij de consumentenbond leek het in eerste instantie allemaal opgelost. Bij KPN reageren ze namelijk niet, bellen niet terug etc.
Eindelijk over kunnen stappen en een credit gehad voor de foutieve facturen die KPN heeft gestuurd. Steeds aangegeven dat ik wacht op een credit, en nu brengen ze weer 20 euro "herinneringskosten” in rekening. Tja, zo kan ik mijn credits ook wel wegstrepen. Ook zijn de kortingen op mobiel vervallen omdat ik het thuispakket heb gewijzigd. Logisch, zou je denken.
Mijn mobiele abonnement ook naar een andere provider gezet, maar KPN sputterde tegen met nummervrijgave waardoor ik alsnog 2 maanden aan een duurder abonnement van KPN vastzit. Dit allemaal dankzij fouten van KPN.
Dit is gewoon pure moemakerij. Ik snap dat 9 van de 10 mensen zouden zeggen: Ok, ik betaal wel. Dit kost teveel tijd en moeite, ik ben er klaar mee.
Ik weiger om deze door KPN veroorzaakte kosten te betalen. Is er iemand die weet hoe je dit oneindige gezeur met zo een groot log lomp concern kunt stoppen?. Door medewerkers ben ik al in het gelijk gesteld, maar een incasso bureau en eventuele rechtzaak zal er uiteindelijk aan te pas gaan komen.
Mijn haat richting KPN groeit alleen maar. Meer dan klachten bij elke instantie indienen en rustig afwachten tot een eventuele rechtzaak met alle kosten van KPN voor dien kan ik blijkbaar niet doen?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel