Beantwoord

Controle door een bedrijf ingehuurd door KPN

• 30 november 2018
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

30-11-2018,
ik ben 1 maand met vakantie geweest en ik had emails om TV en alles te controleren. Ik ben ook gebeld op 14-11-18 (deze man wist niet dat ik al een afspraak had staan op 1 dag later, n.l. 15-11-18 tussen 12:00 en 14:00 uur.
Omdat ik bang was dat dit een rare grap was heb ik KPN gebeld en het was echt waar.
Echter die monteur kwam helemaal niet opdagen !
Omdat ik een aantal emails had gehad en 2 keer ben gebeld had ik het helemaal gehad.
Deze monteur was van een bedrijf dat ingehuurd was door KPN, maar ook door KPN werd gezegd dat dit een monteur van KPN was.
Ik heb dit maar afgezegd omdat ik toch het idee had dat dit niet pluis zou zijn.
Van KPN heb ik verder niets meer gehoord waarom er zo dringend een monteur voor controle van mijn aansluiting moest komen en waarom hij dus niet is komen opdagen en niets van zich heeft laten horen.
KPN wordt eens wakker en reageer hier nou eens op een fatsoenlijke wijze op.
Ongelooflijk hooghartig of is dit dommigheid of snap ik dit allemaal niet ?
Groet A Vos
icon

Beste antwoord door Joran 1 december 2018, 16:46

Welkom op het forum A. Vos! Allereerst excuses voor de chaotische gang van zaken.

Sinds enkele maanden sturen we monteurs aan voor aansluitingen waarbij wij op afstand kunnen meten dat de lijn beter kan werken. De afspraak hoort niet zomaar ingepland te worden, maar in goed overleg. Het is me niet duidelijk of dat wel is gebeurd. We zetten hiervoor monteurs in van het bedrijf Guidion, om onze eigen monteursorganisatie niet verder te belasten. Als dat het bedrijf is waarover werd gesproken kan dit helemaal kloppen.

Deze monteursafspraak is geheel vrijwillig, indien je geen afspraak meer wil is dat niet verplicht. Indien je wel storing ervaart met de lijn kun je via een link in de mail (die enkele weken geleden is verstuurd met de titel "Gratis een controle voor uw internetverbinding") een nieuwe afspraak maken.

Het spijt me dat dit op deze manier is verlopen, zeker als de monteur ook nog eens niet komt opdagen. Dat is een slechte zaak. Los hiervan heeft ons forum een storing waardoor er een foutmelding komt bij het opslaan van persoonsgegevens. Ondanks de foutmelding is dat wel gewoon gelukt. Als er nog onduidelijkheid is, laat het me vooral weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum A. Vos! Allereerst excuses voor de chaotische gang van zaken.

Sinds enkele maanden sturen we monteurs aan voor aansluitingen waarbij wij op afstand kunnen meten dat de lijn beter kan werken. De afspraak hoort niet zomaar ingepland te worden, maar in goed overleg. Het is me niet duidelijk of dat wel is gebeurd. We zetten hiervoor monteurs in van het bedrijf Guidion, om onze eigen monteursorganisatie niet verder te belasten. Als dat het bedrijf is waarover werd gesproken kan dit helemaal kloppen.

Deze monteursafspraak is geheel vrijwillig, indien je geen afspraak meer wil is dat niet verplicht. Indien je wel storing ervaart met de lijn kun je via een link in de mail (die enkele weken geleden is verstuurd met de titel "Gratis een controle voor uw internetverbinding") een nieuwe afspraak maken.

Het spijt me dat dit op deze manier is verlopen, zeker als de monteur ook nog eens niet komt opdagen. Dat is een slechte zaak. Los hiervan heeft ons forum een storing waardoor er een foutmelding komt bij het opslaan van persoonsgegevens. Ondanks de foutmelding is dat wel gewoon gelukt. Als er nog onduidelijkheid is, laat het me vooral weten!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @LUHULIMA-VOS
Zonder je gegevens kan webcare je ook niet helpen.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hallo @LUHULIMA-VOS
Zonder je gegevens kan webcare je ook niet helpen.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

GeEr is iets fout gegaan

Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.
Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: kpn@forumkpn.com
Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.
Wellicht helpt het volgende:
  1. Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
  2. Ga naar: startpagina.
  3. Klik 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
gevens plaatsen
Mijn leeftijd is 70 jaar.
Ik heb geklikt op "Klik hier" maar ik begrijp niet wat ik daar verder moet doen.
ik heb geklikt "Quote"maar dat begrijp ik ook niet.
Kan ik niet normaal een email sturen in plaats van al die onzin waar ik dan te lang mee bezig ben.
Ik vind het fijn als iemand reageer, maar hier kan ik verder niets mee.
Groet A. Vos

Reageer