Beantwoord

Data verdubbeling nog niet geactiveerd

Waarom zie ik geen data verdubbeling.. ik heb wel de 5 euro korting en onderling mbs delen enz
Maar Mn data zit nogsteeds op 20gb
Waarom is deze niet geactiveerd
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 juni 2018, 10:49

Beste Marco, je hebt helemaal gelijk en steek de hand in eigen boezem! Excuses voor de verwarring. De verdubbeling krijg je wanneer je naast je mobiele abonnement een internet/tv abonnement afneemt. Nu zie ik dat jullie vanaf 18 juli een internet en tv abonnement bij ons gaan afnemen. Dit verklaart waarom je de verdubbeling nu nog niet hebt. Ik heb aangegeven dat jullie meerdere producten gaan afnemen. Zodra de voordelen actief worden krijg je een sms en/of e-mail hierover. Je hebt nu 20GB gekregen omdat het nieuwe abonnement 7 juni is ingegaan, je krijgt de mb's naar rato. Ook je maandelijkse factuur wordt aangepast naar rato voor je nieuwe abonnement. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Marco1060, welkom op ons Forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. Wanneer je al 20GB ontvangt heb je de verdubbeling al ontvangen. Het abonnement die je hebt afgesloten heeft namelijk maar 10GB en onbeperkt bellen/sms. In deze link zie je de hoeveelheid data/min/sms en prijs excl. KPN Compleet. Wanneer je bij Heb je al KPN- en/of XS4ALL producten Ja aangeeft zie je data/min/sms en prijs incl. KPN Compleet staan. Vermoedelijk stond ''Ja'' al aan bij Heb je al KPN- en/of XS4ALL producten. Hopelijk is het zo duidelijk. Als je er nog vragen of hebt stel ze me gerust.
Marina_ schreef:

Hoi Marco1060, welkom op ons Forum. Goed dat je jouw vraag hier stelt. Wanneer je al 20GB ontvangt heb je de verdubbeling al ontvangen. Het abonnement die je hebt afgesloten heeft namelijk maar 10GB en onbeperkt bellen/sms. In deze link zie je de hoeveelheid data/min/sms en prijs excl. KPN Compleet. Wanneer je bij Heb je al KPN- en/of XS4ALL producten Ja aangeeft zie je data/min/sms en prijs incl. KPN Compleet staan. Vermoedelijk stond ''Ja'' al aan bij Heb je al KPN- en/of XS4ALL producten. Hopelijk is het zo duidelijk. Als je er nog vragen of hebt stel ze me gerust.

Ik dacht het ff niet als ik eerlijk ben.. ik betaal echt geen abbo van 55 euro voor 10 gb.. mij abbo heeft 25 gb standaard

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Marco, er is onlangs een verlenging doorgegeven voor een Zorgeloos Standaard abonnement van 10GB, de 10GB is het abonnement zonder de verdubbeling. Dit abonnement is 07-06-2018 ingegaan, hierover is op 07-06-2018 ook een e-mail en sms verstuurd. Vreemd genoeg zie je nog jouw oude abonnement terug in de MijnKPN app, wanneer je op de website inlogt op MijnKPN. Zie je dit dan ook nog terug?
Dan zou ik jullie Zaken toch nog eens even goed nakijken.. ik heb een 25 gb abbo afgesloten met een nieuwe iPhone je denkt toch niet dat ik een abbo van 55 euro neem voor 10 gb

55 euro is geen 10 gb abonnement beste marina.. dus dan hebben jullie ergens wat fout gedaan
En mijn oude abbo was een abonnement van 10 gb die toen is verdubbeld maar ik ben naar een duurder abonnement gegaan dus ik denk dat jij ergens een foutje maakt
Reputatie 7
Badge +18
Beste Marco, je hebt helemaal gelijk en steek de hand in eigen boezem! Excuses voor de verwarring. De verdubbeling krijg je wanneer je naast je mobiele abonnement een internet/tv abonnement afneemt. Nu zie ik dat jullie vanaf 18 juli een internet en tv abonnement bij ons gaan afnemen. Dit verklaart waarom je de verdubbeling nu nog niet hebt. Ik heb aangegeven dat jullie meerdere producten gaan afnemen. Zodra de voordelen actief worden krijg je een sms en/of e-mail hierover. Je hebt nu 20GB gekregen omdat het nieuwe abonnement 7 juni is ingegaan, je krijgt de mb's naar rato. Ook je maandelijkse factuur wordt aangepast naar rato voor je nieuwe abonnement. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Marco, ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer