Beantwoord

Dataverdubbeling

  • 21 September 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemorgen, Ik heb in juli j.l. mijn sim-only abonnement binnen KPN-compleet per telefoongesprek verlengd. Ik had verdubbeling van data in het oude contract. Dit werd niet langer aangeboden zo werd mij verteld. In het nieuwe contract heb ik dat dan ook niet. Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week een mail van KPN met een opsomming van de voordelen i.v.m. KPN compleet, waarin ook de data verdubbeling staat vermeld. Hoe zit dat nu precies?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 24 September 2020, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @drenthe_flyer, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Gezien de verschillende informatie die je hebt ontvangen, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Sinds een tijdje hebben wij nieuwe abonnementen in de vorm van KPN Hussel. Als je deze abonnementen combineert, dan krijg je de zogenaamde KPN Hussel voordeel. Als je op de link klikt vind je de verschillende voordelen die je krijgt bij KPN Hussel. Dubbele data is geen onderdeel van Hussel voordeel. Dit was wel het geval bij KPN Compleet.

Mocht je nog oude abonnementen hebben waarop de KPN Compleet voordelen actief zijn, dan blijven deze voordelen actief, tot je de abonnementen verlengd naar KPN Hussel of tot je niet meer in aanmerking komt voor de voordelen. Als je wilt kan ik voor je nagaan hoe de situatie voor jou in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Beste Ron, ik heb een ouder abonnement en na een telefoontje met de klantenservice heb ik mijn data-verdubbeling terug! Dank voor de reactie. 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat je de data-verdubbeling weer terug hebt! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder. :relaxed:

Reageer