Sticky

De meest gestelde vragen over KPN Compleet

• 15 december 2015
  • 0 reacties
  • 8310 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +24
Wat is KPN Compleet?
Met KPN Compleet word je als klant beloond met gratis extra’s iedere maand zolang je Compleet bent. Je kunt KPN Compleet aanmelden als er meerdere abonnementen actief zijn op één adres. KPN Compleet is geen abonnement dat je afsluit, maar een extraatje vanuit KPN omdat we blij met je zijn als klant!

Wat zijn de voordelen?

€ 5,00 korting per maand
Heb je meerdere mobiele abonnementen op één adres? Dan krijg je 5 euro mobiel korting op elk mobiel KPN-abonnement op jouw adres. Dit voordeel krijg je met:
  • Twee of meer mobiele abonnementen van KPN OF
  • Internet van KPN + één of meer KPN mobiele abonnementen

Dubbel zoveel data en minuten/sms
Combineer je mobiel met producten voor thuis, dan krijg je een verdubbeling van je MB's en belminuten. De verdubbeling geldt voor alle KPN abonnementen op hetzelfde adres. Dit voordeel krijg je met:
  • Internet van KPN + één of meer KPN mobiele abonnementen

Onderling MB’s delen
Heb je MB's over, en heeft iemand anders tekort? Deel dan je MB's met iedereen met een KPN-abonnement op hetzelfde adres. Dit voordeel krijg je met:
  • Twee of meer mobiele abonnementen van KPN

Gratis onderling bellen
Heb je meerdere KPN-nummers op één adres? Dan kun je met deze nummers in Nederland onbeperkt gratis met elkaar bellen (maximaal 10 vaste/mobiele nummers). Dit voordeel krijg je met:
  • Twee of meer mobiele abonnementen van KPN OF
  • Internet+Bellen van KPN + één of meer KPN mobiele abonnementen

Gratis zenders
Meer keuze en kijkplezier met een gratis TV-pakket. Kies uit het Pluspakket, Fox Sports Eredivisie of het Kidspakket. Je kan bovendien elke maand kosteloos wisselen! Met onderstaande abonnementen krijg je de gratis zenders + films:
  • Internet en Interactieve TV van KPN +
  • EN één of meer Mobiel abonnementen

Welke mobiele abonnementen zijn geschikt voor KPN Compleet?
Bij KPN Compleet kun je particuliere abonnementen en abonnementen voor ZZP’ers toevoegen. Zakelijke abonnementen voor het MKB en Grootzakelijk komen niet in aanmerking voor KPN Compleet. De particuliere abonnementen die je kunt aanmelden zijn:
  • KPN Mobiel abonnement met toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012
  • KPN Mobiel abonnement met Sim Only abonnement, verkocht vanaf 29 oktober 2012
  • KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement, vanaf 29 oktober 2012
  • Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
  • Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

Hoe en wanneer kan ik me aanmelden voor KPN Compleet?
Je kunt je aanmelden via de website van KPN. Zodra je een bevestiging hebt ontvangen van de aanvraag van jouw pakket kun je de aanmelding doen en verwerken wij deze. Je krijgt een sms of e-mail zodra dit verwerkt is.
Heb je al meerdere actieve KPN producten en schaf je nog een product aan? Je kunt dan via dit formulier je nieuwe abonnement toevoegen. Zodra deze actief is, worden de voordelen ook geactiveerd.

Voorbeeld: je hebt mobiel abonnement bij KPN en bestelt daar Internet + TV bij. Je kunt je dan gelijk al aanmelden voor Compleet zodra je de bevestiging van je bestelling binnen hebt.
Eerst wordt op je mobiele abonnement de € 5,00 korting geactiveerd. Zodra je vaste abonnement geleverd is, wordt de Compleetaanmelding daarvoor verwerkt. Zodra je de sms of e-mail met bevestiging hebt, kun je dan genieten van de rest van de voordelen (gratis zenderpakket, verdubbeling van data, minuten en sms en, als je ook vaste telefonie hebt, onderling gratis bellen).

Hoeveel mobiele abonnementen kan ik aanmelden voor KPN Compleet?
Je kunt maximaal 10 mobiele abonnementen aanmelden voor KPN Compleet. Met deze aangemelde nummers kun je MB’s delen via MijnKPN.

Welke tv-pakketten kan ik krijgen bij KPN Compleet?
Je kunt kiezen uit FOX Sports Eredivisie, het Pluspakket en het Kidspakket.

Hoe en hoe vaak kan ik deze pakketten wisselen?
Je kunt een pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Mijn Service, Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

Hoe kan ik MB’s delen en wat is de geldigheid hiervan?
Je kunt MB’s delen via MijnKPN op de website of via de MijnKPN app. De gedeelde MB’s zijn geldig tot en met de laatste dag van de maand.

Kan ik instellen dat ik maandelijks standaard een aantal MB’s deel?
Nee, dit kan niet.

Waar vind ik de voorwaarden van KPN Compleet?
De voorwaarden vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.

Laatste update: 25-04-2019

This topic has been closed for comments