Beantwoord

Derde mobiel nummer aanmelden voor KPN Compleet

  • 13 November 2019
  • 2 reacties
  • 172 keer bekeken

Het lukt bij ons ook niet om een 3e mobiele nummer toe te voegen aan het huishouden waardoor we ook geen MBs kunnen delen. Beide producten staan al op mijn naam, maar we krijgen het niet voor elkaar. Ook al over gebeld en volgens betreffende persoon zou alles goed moeten staan en het moeten werken maar dus niet…

Heb ondertussen alle nummers en info ingevuld in mijn profiel zoals hier wordt aangegeven. Hoop dat het wordt opgelost, want dit was juist de reden van oversluiten van het 3e mobiele abonnement

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 November 2019, 16:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LydiaV. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met het derde mobiele abonnement. Ik heb zojuist het 3e mobiele nummer aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Zou je willen testen of het nu wel lukt?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord. Als je nog steeds geen MB's kan delen, dan hoor ik dat graag van je!

 

 

Reageer