Beantwoord

Dooschakeling vast naar mobiel bij gratis onderling bellen

  • 4 July 2021
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Voor de tweede keer worden er kosten van doorschakeling van mijn vaste lijn naar mobiel berekend. De eerste keer heb ik hier over gebeld en de kosten terug gekregen. Nu worden er weer kosten berekend en heb ik hier over geprobeerd te bellen. Na 10 minuten wachten heb ik het probleem uitgelegd en de medewerker zou het navragen en ik moest even wachten. Na ruim een half uur wachten heb ik de verbinding verbroken.  Op alle nota’s staat dat ik gratis onderling kan bellen. Bij doorschakeling is er een gesprek van mijn vaste lijn naar mijn mobiel, alles van KPN. Wat gaat hier niet goed?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 July 2021, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Tramontana, wat gek dat er weer kosten in rekening gebracht worden voor de doorschakeling, ondanks dat je er eerder contact over gehad hebt. Als je meerdere telefoonnummers van KPN op hetzelfde adres hebt, kan je inderdaad gratis onderling bellen. Ik kijk graag even met je mee. Kan je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Vermeld daarbij ook je vaste en mobiele telefoonnummer. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Ik heb mijn Forum profiel zoveel mogelijk ingevuld. 

De eerste keer zijn de kosten van 1,36 teruggestort en ik zou nog teruggebeld worden. Ik heb wel een sms ontvangen maar geen verwijzing naar een telefoonnummer wat ik kon terugbellen.

Vorige week heb ik n.a.v. de ontvangen nota waar weer 4,51 op vermeld stond gebeld met bovenstaand resultaat. Een half uur aan de lijn gehangen voor antwoord. Het gaat natuurlijk niet om mega bedragen maar het klopt volgens mij  niet.  Inmiddels heb ik de doorschakeling gestopt.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Tramontana Heel goed dat je aan de bel trekt! Het zijn inderdaad geen gigantische bedragen, maar er gaat iets niet goed. Ik heb een melding voor je doorgezet naar onze specialisten, met het verzoek om dit na te kijken en op te lossen. Ik verwacht dat ze er binnen uiterlijk 5 werkdagen contact over opnemen met je, dat gebeurt zo snel mogelijk. Laat je het weten zo gauw je iets van ze hoort?

ik krijg een Email  dat er een antwoord is, maar zie het nergens.