Beantwoord

Dubbele data

  • 2 April 2019
  • 5 reacties
  • 726 keer bekeken

ik ben net lid geworden bij Kpn met mobiel. Heb nu kpn compleet. Ik heb 10 gig data dus met verdubbelaar moet er nu toch 20 gig staan bij mijn saldo?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 April 2019, 09:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Gina58. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je een mobiel abonnement hebt afgesloten bij KPN. Als je meerdere KPN diensten op hetzelfde adres afneemt kan je deze diensten aanmelden voor KPN Compleet. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit voor je nakijken en alle diensten aanmelden voor de KPN Compleet kortingen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik help je graag verder!
Ik heb me al aangemeld bij KPN compleet.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat er inderdaad al een KPN Compleet registratie is. Ik heb zojuist contact opgenomen met onze KPN Compleet Desk. Zij hebben het probleem inmiddels verholpen. De KPN Compleet Voordelen zijn inmiddels ook actief op het mobiele abonnement. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag van je!🙂
Alles klopt nu Vikash. Bedankt voor je hulp! 👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Gina58 ☺️

Reageer