Beantwoord

Dubbele data is zomaar weg

  • 16 January 2020
  • 13 reacties
  • 175 keer bekeken

Mijn dubbelen data is ook ineens weg 

admin:eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 January 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sebastiaan zoeten 

Heb je soms recent je abonnement verlengd/vernieuwd? Dan valt dat onder de nieuwe Hussel voorwaarden. Daarin zit geen dubbele data meer. Begin oktober (de 8e dacht ik) is KPN Compleet opgevolgd door Hussel. Alleen lopende abonnementen behouden de KPN Compleet voorwaarden.

Nee heb me abbo al anderhalf jaar en sinds vorige maand geen dubbel meer

Reputatie 7
Badge +24

Nee heb me abbo al anderhalf jaar en sinds vorige maand geen dubbel meer

Het abonnement op de vaste aansluiting is ook niet veranderd? Internet en TV gewoon van KPN?

Nee helemaal niks verandert alles is gewoon nog steeds zelfde als vorige jaar 

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan zoeten, welkom bij ons op het forum. Als er niets is gewijzigd is het wel gek dat de verdubbeling zomaar weg is. Heb je ook geen bericht gekregen dat de verdubbeling is uitgezet? 

Ik wil met je meekijken, naar een verklaring en indien mogelijk het herstellen van de verdubbeling. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) op je forumprofiel kunnen zetten? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan zoeten, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels via een andere weg duidelijk geworden? Als dat niet zo is hoor ik het graag.

Heb ik nu gedaan zodat je kan kijken

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Sebastiaan zoeten, het nummer wat je op je profiel hebt ingevuld is zo te zien nooit aangemeld geweest voor KPN Compleet. Hoeveel data had je tot vorige maand en hoeveel zie je als je nu kijkt? Er lijkt niets mee veranderd te zijn, vandaar de vraag. Ik hoor het graag van je.

December had ik nog 20gb en nu nog maar 10 

Reputatie 7

De 10 GB zie ik inderdaad ook staan. Als jouw nummer is aangemeld bij KPN Compleet, kan de data verdubbeld worden. Ik zie geen meldingen dat het nummer Compleet is, of was. Heb je eerder wel berichten gehad op dat nummer over Compleet? 

Geen idee alleen weet ik dat ik eerst wel dubbel had en nu niet meer

Reputatie 7

Als KPN Compleet wijzigt zal je daar altijd een bericht over krijgen, vandaar dat ik me dat afvroeg. Ik heb nu een aanvraag gedaan om dit nummer aan jouw bestaande Compleet toe te voegen, hier zal je een sms over krijgen. Je krijgt nog een sms op het moment dat het is gelukt.

Ok Dankjewel wacht ik dat even af