Beantwoord

Dubbele data KPN en Telfort

  • 6 August 2019
  • 6 reacties
  • 582 keer bekeken

Heb sinds vrijdag mobiele telefonie van KPN.
Hebben thuis ITV van Telfort, dus zou ik dubbele data hebben bij mijn mobiele abonnement.
Telfort compleet is al aangevraagd op 15/5/2019....
maar heb nog steeds geen dubbele data!
heb al contact gehad via de chat. Maar KPN en Telfort communiceren niet goed met elkaar!
krijg al bijna spijt overgestapt te zijn!
Er gaat zoveel fout nadat Telfort gestopt is/ zou stoppen. We waren op tijd met aanvragen Telfort mobiel. Maar dat was opeens nergens meer terug te vinden!
Dus KPN en Telfort kom eens met een duidelijke oplossing/ verklaring.
Over een week ben ik thuis en dan ga ik maar weer eens boos worden over de telefoon. Misschien dat dat helpt!
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 August 2019, 18:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Polleke111, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je thuis Telfort internet hebt en bij KPN een mobiel abonnement, krijg je op dat mobiele abonnement inderdaad € 5,00 korting en dubbel zoveel data (Telfort Compleet). Je geeft aan dat je mobiele abonnement sinds vrijdag bij KPN zit, maar dat je thuis al wat langer gebruik maakt van Telfort. Maximaal 5 werkdagen nadat je mobiele abonnement is ingegaan, zullen ook de voordelen geactiveerd worden. Dus ik denk dat het nummer nog in het aanmeldproces zit.

Dit kan ik natuurlijk even voor je controleren! Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer (van KPN)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken 🙂
Hoi Susan,
heb het ingevuld dus hoor graag weer van je
Reputatie 7
Badge +21
@Polleke111, top dankjewel. Ik heb even gekeken en ik zag inderdaad nog niet de gegevens dat je bij Telfort internet afneemt. Wel ben je KPN Compleet met twee mobiele nummers. Ik heb het even doorgezet en opnieuw een aanmelding aangevraagd. Daar ging volgens mij iets fout in namelijk! Als ik er iets over hoor laat ik het weten!
@Susan_
hoi hoi,
inmiddels heeft mijn vrouw ook haar nummer in gebruik bij KPN vanaf de 13e, maar heeft nog steeds geen dubbele data.....
Volgens mij heeft ook zij daar recht op!
zou jij eens kunnen nagaan hoe dat zit?
met vriendelijke groet,

Paul
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Polleke111, excuses voor mijn verlate reactie ik had wat vakantiedagen! Ik heb meteen gekeken en heb een ticket aangemaakt bij de KPN Compleet desk! Ik ga er vanuit dat het binnen een paar werkdagen alsnog geregeld is. Zullen we het beide even in de gaten houden? 🙂
Geen excuses!
iedereen mag wel eens vrij zijn😉
we zullen het in de gaten houden!
fijne avond nog!

Reageer