Beantwoord

Dubbele MB’s

  • 23 November 2019
  • 3 reacties
  • 1191 keer bekeken

Beste kpn, ik heb met 1 van mijn 3 mobiele telefoons een nieuw abonnement bij jullie afgesloten maar mijn mb’s zijn niet verdubbeld hoe kan ik dit instellen? En ik heb ook kpn thuis dus heb er wel recht op staat in mijn kpn

icon

Beste antwoord door RBxx 23 November 2019, 19:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag  @Draver ,

Dubbele data is (was) een KPN Compleet voordeel. Maar sinds begin oktober is er nu KPN Hussel met nieuwe voorwaarden en voordeelregeling.

Lees meer in dit topic: KPN introduceert KPN Hussel

Voor bestaande abonnementen blijven Compleet voordelen van toepassing, maar voor de nieuwe geldt Hussel waar geen dubbele data meer aanwezig is.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Draver, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik vrees dat Ruud hierin gelijk heeft en dat het volgende voor jouw nieuwe of verlengde nummer geldt:
Dubbele data is (was) een KPN Compleet voordeel. Maar sinds begin oktober is er nu KPN Hussel met nieuwe voorwaarden en voordeelregeling.

Dus indien het nummer inderdaad nieuw is óf verlengd is onlangs, komt het nummer niet meer in aanmerking voor de KPN Compleet voordelen. Het nummer krijgt wel nog steeds korting, en de voordelen gratis onderling bellen en MB's delen. Alleen de dubbele data niet meer helaas..

Mocht je willen dat ik dit nog even voor de zekerheid controleer, dan doe ik dat natuurlijk graag. Zou je in dat geval willen aangeven om welk 06-nummer het gaat en op welke naam en postcode + huisnummer dit nummer geregistreerd staat? Dit kan je noteren in je Forum profiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Reputatie 7
Badge +21

@Draver, ik heb geen reactie meer gehad en zie ook geen ingevuld Forum profiel. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw antwoord / oplossing hebt gevonden?

Reageer